| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 7 日 星期三  |
| 占卜?? |
分類: 生活點滴 |
HIHI<<
今日係悶到嘔既一日哦~
上既堂超無聊><
唯有一直等放學啦><
叮~~~~
放學啦**
我地(po,myy,mac kam)
去咗M記食野,
一入到去,
就見到史迪仔AND大舊<
跟住po話見到carman...
原先我地都唔信...
點知~~~
係真架~~~
OH!
佢同芒果食ice-cream<<
跟住我地同佢地一齊食牙~傾牙*
突然<<
My mother殺咗出黎~~~
嚇死<<
好在~
佢要去返工,
so冇理我~
食完之後,我地上咗去彈野...
佢地好多次都彈到
彈到勁high(佢地)
佢地係咁彈,
係咁彈...
彈咗好內,
終於<
在我幫po占完卜之後,
佢地話好準.
then...
就狂叫我幫...
最後<
我都幫咗,
個個都話準,
唔知佢地係唔係昆我,
但係,
我都希望可以幫到佢地既~
大家<
BE HAPI啦^^ |
| 電腦堂中<< |
分類: 生活點滴 |
就快落堂啦<<
好好玩<<
呵__
呢*
88啦*
返到屋企再打過^
--------------------
無聊<<
|
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 39 | » |