我係低 B妹<<<<
啦啦啦啦<
無聊既一日^
真係好唔想返學囉<e加
返學係超悶超悶囉...
無聊死我<
仲有唔夠一個星期就生日啦^^
唔知會收到咩B-DAY禮物呢??
好期待同小學fd既
第二回慶祝牙牙**
-------------------------------------
唔想返學既 低 B妹
*****B--DAY倒數 6日****
點解呢....
點解身邊既人好多都好似好灰咁既...
好似都有好多mimi牙...
而呢D mimi都搞到佢地唔開心牙...
呢呢<<
希望你地開心返啦~~
笑多D<
人都靚D啦~~~
低B妹<<
---------------------------------------
尋日同小學fd出街啦**
而且係最好果D牙<
na,wa,and me一齊出~
好內都冇試過3個一齊出去啦><
超happy的說﹏
我地去銅鑼灣影咗貼紙相^^
仲影咗2次呢><
我覺得wa靚女咗!!
大家都係學校有新的fd,
但係始終覺得小學既最好啦**
嘻^
影完之後去咗圖書館,
我原本念住搵本書,
點知搵唔到~~
跟住去咗行街^
一邊行,一邊傾,
講咗好多各自學校既野啦,
自己既秘密啦,
我仲講曬Bo D野...
哇咔咔>
大家都咁FD<
唔好怪我啦~~
最後,
每人都買咗一本簿!
跟住就返屋企啦**
HAPPY ENDING~~
尋日真係開心死啦><
超HIGH啦~
--------------------------------
尋日就係開心中過咗啦<
但係今日就慯心啦...
我又要補習啦...
超唔想補!!!!!!!!!!!!!!!!!!
****生日倒數 7日*****