好內冇打***
尋日媽子返大陸<
仲要係果到訓一晚...
老豆又返工,
所以,
我就去咗屯門^^
我攞咗好多返黎,
咔咔__
我仲攞咗D相,
都係細個果D^^
不過<
我可憐既貓貓,
以前成隻豬咁...
e加變咗一排骨....
帶佢睇醫生,
醫生話佢營養不良...
唉.....
佢又唔肯食野,
你話點算呢.....
-----------------------------------------
就快返學啦~
我一D都唔想*
唉<<
8月5日@@@
星期三@@
YA YA^^
卡拉OK~~~~~~
貼紙相~~~~
我愛你^^^^^^^^
Na MEI^^麗華姐^^
*亦期待我既生日禮物^^^^
*我都要好好念下Na NA既生日禮物呢###
--------------------------------------------
ありがとう......
------------------------------