今日同nana , wawa姐去咗行街丫~
行街,睇影,食飯,樣樣做齊 xdd
一早就起身
因為打算去UA睇9:50果場愛麗斯,
結果....
嘻,我又遲到丫~~~
哇咔咔:-$
跟住我地就睇咗下一場10:10的~~
入場之前好肚餓~~~
(我味食早餐架!!!)
跟住就同wawa姐一齊買一份1號餐
有熱狗啦,2杯汽水,1個爆谷~~
跟住睇緊既時候,
我同nana係到避果d飛過黎既野!!!!
xdd
兩個都笑咗^^
睇完之後大家都覺得
*一般啦,唔係特別好睇~*
跟住我地就打算去影貼紙相啦~
影之前,
nana就攞咗佢部即影即有出黎~
叫我地幫襯~
一張$7
wawa姐影完之後
到我啦~
就係e個時候
我媽子打黎~
叫我送野去香港仔...
咁我就唯有送去先啦~
送完反黎,
我地就影貼紙相
嘩~~~~~
nana 180cm高丫!!!!!!!!!
xdddd
順便講埋~
張即影即有影得唔係好好睇丫!!!
貼紙相都係~
影完之後,
我地就去行街,
跟住就去咗食吉吉家!!!!!
好好好好味丫~~
我仲想要多碗~~~xdd
跟住又去咗行街~
一路行,nana就話自己唔想去bbq
驚曬黑喎~~~
跟住我就幫佢念咗好多方法
xddddddd
笑死了!!!!
我叫佢又戴頸腳巾,又要着鐵甲,又要係入面包石紙!!仲有好多架!!!
哇咔咔,
最後wawa姐就話,
nana果陣已經中暑死了~~~
xddd哇咔咔,
我一路講就一路笑,
哈,笑咗全程!!!
我念街上面果d人都會以為我係傻的~~
雖然我真係~~~
哈!!!
跟住好難得冷靜之後,
就去咗中央圖書館*坐*
跟住就反屋企啦~
好趕咁反到去之後,
又好趕咁去學琴,
仲之今日就攰死了!!!
不過好hapi,好內冇同佢地出去啦,
最衰死人bo又唔出!!
發表完啦~~
---------------------------------------------------
家姐記得請我食飯~~~xdddddd
---------------------------------------------------- |