BaD _____ sMilE
                                                                                                  Don'T wANt tO GivE sMiLe ........
xx__DY
暱稱: 丫 糖:
性別: 女
國家: 香港
地區: 南區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-04-22
中毒太深
2010-10-11
2010-09-30
2010-09-03
文章分類
全部 (115)
F d (4)
xLOvE?! *YoU"" (19)
生活點滴 (56)
秘密:) (1)
未分類 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
NaMeI......
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 291
今日人氣: 6
累積人氣: 5315
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 4 月 6 日  星期二   晴天


2010-04-06 分類: 未分類

屯門中!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
悶死....

點解我會跟老豆入黎既呢...........................
後悔><><><><
不過算了....
.....................................................................................
-----------------------------------------------------------------



2010 年 3 月 28 日  星期日   晴天


義工:) 滿足 分類: 生活點滴

今日,
同'龜苓膏'(假牙bo),BABE去做義工~~
嘻^^
又遲到~

我真係乖去做義工~xd
連靚女家姐都話我乖丫~~~
(自豪中^^_)
跟坐去到果到
分咗同bo一組~~ya!!
雖然e樣野好值得hapi
但係...
我地...
做咗3個老人家,
1)有d盲,有d聾,ed都唔係重點
   最重要既野...
   我地叫極佢都唔應!!!!!!
   唉...
   果果都做曬,我地都仲味做完佢...
2)一個男既伯伯....e樣都唔係重點
   而係...佢一d都唔like我地...
   唉...我地快快做完佢就做第2個...
3)e個係最好的一個!!!
   極精靈既伯伯!!!
   我地又同佢傾計
   問又問得好快!
   正~~~
終於都做完~~~~~~~
做到4:15pm左右啦~
好攰~
但係我拉咗佢地由黃竹坑行到香港仔果頭
跟住自己再由香港仔果頭行上去利東~~
減肥~~~xdddddd
----------------------------------------------
發表完畢!!!xdd



2010 年 3 月 20 日  星期六   晴天


去街^_______________^ 滿足 分類: 生活點滴

今日同nana , wawa姐去咗行街丫~
行街,睇影,食飯,樣樣做齊  xdd
一早就起身
因為打算去UA睇9:50果場愛麗斯,
結果....
嘻,我又遲到丫~~~
哇咔咔:-$
跟住我地就睇咗下一場10:10的~~
入場之前好肚餓~~~
(我味食早餐架!!!)
跟住就同wawa姐一齊買一份1號餐
有熱狗啦,2杯汽水,1個爆谷~~
跟住睇緊既時候,
我同nana係到避果d飛過黎既野!!!!
xdd
兩個都笑咗^^
睇完之後大家都覺得
*一般啦,唔係特別好睇~*
跟住我地就打算去影貼紙相啦~
影之前,
nana就攞咗佢部即影即有出黎~
叫我地幫襯~
一張$7
wawa姐影完之後
到我啦~
就係e個時候
我媽子打黎~
叫我送野去香港仔...
咁我就唯有送去先啦~
送完反黎,
我地就影貼紙相
嘩~~~~~
nana  180cm高丫!!!!!!!!!
xdddd
順便講埋~
張即影即有影得唔係好好睇丫!!!
貼紙相都係~
影完之後,
我地就去行街,
跟住就去咗食吉吉家!!!!!
好好好好味丫~~
我仲想要多碗~~~xdd
跟住又去咗行街~
一路行,nana就話自己唔想去bbq
驚曬黑喎~~~
跟住我就幫佢念咗好多方法
xddddddd
笑死了!!!!
我叫佢又戴頸腳巾,又要着鐵甲,又要係入面包石紙!!仲有好多架!!!
哇咔咔,
最後wawa姐就話,
nana果陣已經中暑死了~~~
xddd哇咔咔,
我一路講就一路笑,
哈,笑咗全程!!!
我念街上面果d人都會以為我係傻的~~
雖然我真係~~~
哈!!!
跟住好難得冷靜之後,
就去咗中央圖書館*坐*
跟住就反屋企啦~
好趕咁反到去之後,
又好趕咁去學琴,
仲之今日就攰死了!!!
不過好hapi,好內冇同佢地出去啦,
最衰死人bo又唔出!!

發表完啦~~
---------------------------------------------------

家姐記得請我食飯~~~xdddddd

----------------------------------------------------