今日眼腫... t^t 尋晚.....5555555 就係咁 所以眼腫 朝早 丫媽居然煮早餐俾我食! 太好了~ 勁飽~! 但係..... 晨早就要上I.S 今日要湯牛眼... 勁臭哇! 勁想嘔!!! 落堂之後 YCHAY成日都覺得有牛眼味... 終於到食飯 bo2既野食居然... 居然有勁勁勁勁大陣牛眼味! 我聞到之後 爆爆爆爆爆想嘔囉!! 放學去咗香港仔 又係ychay請野食同野飲加俾$搭車:P xdd多謝!!!! 原先今日要學bass 但係丫樂唔得閒喎~
:) 唔同咗 唔同咗:) 新開始 新開始 感覺怪怪的呢. 唔開心? 就算係都係自己攞黎的~ 好快會好的~ 我相信!! 呼 祝你快樂=] -------------------------------------------------
屋企人:::::::::::::::::::::::::::::::: 我有: 丫媽類: * 惡到死媽媽 (親生) * 靚女媽媽 * 智障媽媽 * 得意媽媽 * 超叻媽媽 丫爸類: * 傻呼呼爸爸(親生) * 惡到死爸爸 * ok好人爸爸 家姐類: * 靚女到暈家姐 * 氣質過人家姐 * 得意家姐 * 好人家姐 丫哥類: *小小好人丫哥(算係掛...) *好好人丫哥:P(差d流了!!) 老公類xdd: *變態老公 老婆類xdd: *傻傻地老婆 外遇類: *低能外遇 -----快D搵多d人做我屋企人啦------