哈哈哈哈...
又甜又苦牙...
食甜野果陣,
會苦架...
哈...
點解既...
唔知牙...
仲好酸牙...
哈...
睇你地果樣.都唔明我講咩架啦...
哈...
突然之間...
好憎甜野...
咩糖牙...咩朱古力牙...
我全部都唔想食...
點解牙?...
呢...
因為...
食到佢地...
我就會feel到...
原來自己仲係唔hapi...
食甜野感覺到自己既內心牙...
我中意逃避...
所以唔想食啦...
面對...
好難架嘛...
好苦牙...
苦多過甜...
跟住酸酸地...
之後就會咩架啦...
哈...
我第一次唔開心食甜野...
居然會係更加糟糕...
哈...
明明之前都唔會架嘛...
哈...
又黎啦...
好苦苦苦牙...
--------------------------------------------------
can I be HAPI everyday AGAIN
|