啦啦啦~啦啦啦~
平安夜~~~~~~~~~~~~快樂!!!!!!!!!!!!!!!!!!
今日好多人生日牙,
我老媽子啦.癲雞啦.小芸啦~~~
勁多勁多!!!!成3個咁多!!!
係e到同你地講句!
HAPI B-DAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
因為今日癲雞生日
所以我地一齊去唱k
有8個咁多牙~
癲雞(壽生女),carmen,芒果,yy,我, mac kam,毛毛,po
一齊去唱k,
因為我既關係,
搞到芒果大大大遲到!!!!
在此說句:
so!!!!!!!!!sor!!!!!!!!!!!!
今次係我第一次同佢地唱k,
唔係整係倍坐既一次!!!!!
我有拎咪唱歌架!!!!!!!!!!
勁勁勁(一個傻的自high中...)
不過有一樣你地估唔到既係...
佢生日唔係我地請佢,
反而係佢請反我地~
用咗成4百唔知幾多牙~~~
走既時候,
原先念住同癲雞影貼紙相,
點知我行下行下...
跟咗yy媽媽佢地行...
所以結果我就冇去影啦~
跟住佢地去食吉吉家,
見到佢地食,
我又跟住佢地買黎食,
大家都好似係食:
特盛牛肉飯牙><
但係po好慘牙,
佢冇買到,
仲要睇住我地果d咁鬼樣衰既食相...
狂引佢囉><
不過都勁好玩,
食完之後,
佢地走咗去kfc果廁所
跟住大家就反屋企啦!!!!!!!!!
反到home,
就同我老媽子慶祝,
其實都不過係落咗去樓下大排x食飯<
d野都幾好味架
真係唔明我食咗吉吉家,
點解仲食得落野...
一定肥死了...
今次冇買蛋糕牙!
因為老媽子皮膚敏感,
話唔食得喎~~~
不過都好既
如果食咗,
我一定會仲肥牙!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
好啦!!!!
決定減肥!!!!!
聽日,
我阿媽果fd果仔又黎香港啦!!!!!!!!!!!!!
唉唉~
又要倍下佢...
不過是但啦,
反正冇人搵我出街...
鳴鳴鳴鳴~~~~
-----------------------------------------
再一次祝大家!!!!!
平安夜快樂!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-------------------------------------------- |