BaD _____ sMilE
                                                                                                  Don'T wANt tO GivE sMiLe ........
xx__DY
暱稱: 丫 糖:
性別: 女
國家: 香港
地區: 南區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-04-22
中毒太深
2010-10-11
2010-09-30
2010-09-03
文章分類
全部 (115)
F d (4)
xLOvE?! *YoU"" (19)
生活點滴 (56)
秘密:) (1)
未分類 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
NaMeI......
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 291
今日人氣: 0
累積人氣: 5294
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 15 日  星期一   晴天


2010-03-15 分類: 生活點滴

考試考試...
辛苦死我啦~~~
xdd
好在得反一科~~
ya!!!
但係果科係中史...
咩都味溫~
難到又等抄?!?!
都係陣間溫溫啦~~~
考完試之後~
要同nana佢地去街and睇戲!!!!
啦啦啦啦~~~
愛麗斯夢遊仙境:P
有冇人可以俾到評價??
我覺得好好好似好好好睇咁~~
念起都hapi~~
但係
e d野都係要等到中史考完...
都係努力la!!!

咁多位加油~~
甘爸爹^^



2010 年 3 月 13 日  星期六   陰天


2010-03-13 分類: 生活點滴

好內好內好內好內都冇打啦^^
最近考試丫~
考得勁差....
不過預咗~
仲差中史要溫炸!!!!!!!!!!!
成日都俾人捉溫書
xdd
有咩想打呢?
好似冇喎~
e加正處於無聊中....
----------------------------------------------------

許願丫
點解又開始許願既?
因為
e件事好好好緊要架!!!!!
一定要實現架!!
就當為咗佢啦!!!!
拜託!!
-----------------------------------------------------
bo2發緊花痴!?!?
xddddddddddddddddddddddd
-----------------------------------------------------

(今日都唔知自己打緊乜....[痴了._.] )



2009 年 12 月 24 日  星期四   晴天


平安夜快樂!!!! 分類: 生活點滴

啦啦啦~啦啦啦~

平安夜~~~~~~~~~~~~快樂!!!!!!!!!!!!!!!!!!

今日好多人生日牙,

我老媽子啦.癲雞啦.小芸啦~~~

勁多勁多!!!!成3個咁多!!!

係e到同你地講句!

HAPI  B-DAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

因為今日癲雞生日

所以我地一齊去唱k

有8個咁多牙~

癲雞(壽生女),carmen,芒果,yy,我, mac kam,毛毛,po

一齊去唱k,

因為我既關係,

搞到芒果大大大遲到!!!!

在此說句:

so!!!!!!!!!sor!!!!!!!!!!!!

今次係我第一次同佢地唱k,

唔係整係倍坐既一次!!!!!

我有拎咪唱歌架!!!!!!!!!!

勁勁勁(一個傻的自high中...)

不過有一樣你地估唔到既係...

佢生日唔係我地請佢,

反而係佢請反我地~

用咗成4百唔知幾多牙~~~

走既時候,

原先念住同癲雞影貼紙相,

點知我行下行下...

跟咗yy媽媽佢地行...

所以結果我就冇去影啦~

跟住佢地去食吉吉家,

見到佢地食,

我又跟住佢地買黎食,

大家都好似係食:

特盛牛肉飯牙><

但係po好慘牙,

佢冇買到,

仲要睇住我地果d咁鬼樣衰既食相...

狂引佢囉><

不過都勁好玩,

食完之後,

佢地走咗去kfc果廁所

跟住大家就反屋企啦!!!!!!!!!

反到home,

就同我老媽子慶祝,

其實都不過係落咗去樓下大排x食飯<

d野都幾好味架

真係唔明我食咗吉吉家,

點解仲食得落野...

一定肥死了...

今次冇買蛋糕牙!

因為老媽子皮膚敏感,

話唔食得喎~~~

不過都好既

如果食咗,

我一定會仲肥牙!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

好啦!!!!

決定減肥!!!!!

聽日,

我阿媽果fd果仔又黎香港啦!!!!!!!!!!!!!

唉唉~

又要倍下佢...

不過是但啦,

反正冇人搵我出街...

鳴鳴鳴鳴~~~~

-----------------------------------------

再一次祝大家!!!!!

平安夜快樂!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

--------------------------------------------