雖然考完試... 但係!!!!! 一d都唔hapi囉!!! 因為份份都唔識... (好了,千萬唔好留扺死...會好傷架xdd) oh~~~no~~~~ 聽日就死得好慘啦!~~ 學小芸講的 真係有d擔心呀媽會加送 (謄條蚊豬肉...嗚~~[唔好食的...]) 唉唉唉~~~ 唔想要聽日既來臨丫!!!! ... 好了... 發表完了~~~ SAY BYE~
萍果橙 我識你的嗎?? o咗... 完全冇印象... 難到我記性真係咁差??? 冇可能!!!!!!! 咁到底你係邊個呢?? 不明物體!!!!!!!!!!!