cursorshelp
您已經停留了
只想你說一聲...嗯.....
yAm1117
暱稱: ShiT欽
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-02-23
2009-02-22
2009-02-21
2009-02-20
2009-02-19
文章分類
全部 (9)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 9
留言總數: 54
今日人氣: 0
累積人氣: 355
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 21 日  星期六   晴天


2009-02-21 分類: 未分類

唔...............

今日一起身...打左電話去叫[[表妹]]起身

之後又訓左陣..就去左同黃弟仔食早餐lu.

食完去左做義工...xddddd

雖然我係 係到打機果個`' xddddd

去左一陣..[[表妹]]黎左搵我..叫我快d走了..

那個超級大路痴.左右都唔識分......搞到我要出去搵佢/3\

佢黎左..我都唔好e c叫佢等啦..

於是走左啦...但係佢條仔真係超煩..煩死人啦..

本身諗住去深水涉既..但係果個不知所謂既表妹話去藍田bo..

於是就去左lu`''

去到..買野食.xddd咁都比我地見到叉嫂xddddddd

我個超高能[[表妹]]竟然去玩人-33-

真係好想扮唔識佢呢...

閒閒下...我買左一隻戒指..一隻錶

[[表妹]]買左一件3.一條橡根...

老鼠買左一頂帽..

走果陣...見到d同班既人-33-

終於走啦...xddddddddd

個死人[[表妹]]趕我走/33\

於是就番左屋企lu.....

之後係到狂搵人出街-3333333333-

最終都係同左勳出街-0-`'

係到白白痴痴咁周圍閒...

又到左番屋企的時候啦...

鎮鎮同h0h0上左黎..我呀爸d fd 又上左黎..搞到超多人=[]=`'

唔想打咁多野.

直飛去睇戲啦...

睇yes man 真係勁好笑..

全場都係到笑咁制.`'

走果陣......鎮鎮問左我d野...

我e家答番你啦...

其實...唔係冇所謂既..

只不過係..我覺得自己同佢冇可能.

又對佢冇乜feel..所以先話冇所謂架者..

唔洗擔心我bo xd

又番到屋企..不過咁次係番去訓覺xddddddddd

p.s.[[表妹]]不是真的表妹啦..
                    只是為了呃呀貓..所以先咁講架者xd

       歌詞   給某某人睇的,,是誰??我會通知你的啦

天亮了 - S.H.E

作詞:施人誠 作曲:Rosan Robert / Villalon Jade

天亮了 天亮了 地球又轉一圈了
世界還活生生的存在著
還活著 沒想到我還活著

穿越一場海嘯什么滋味 我終于親身體會
天崩地裂筋疲力盡 靈魂不在身體里面
然而萬歲萬歲終于和你有個了結

你一邊 我一邊
我們的世界最好別再重疊
也別再回想那個太長太長的昨天
太多愛太多淚別再這樣浪費

天亮了 天亮了 地球又轉一圈了
既然我還幸運的活著
當然要全力以赴去快樂

天亮了 天亮了 世界還是好好的
什么痛都是更渺小的
看太陽不是又升起來了

結束 一段感情 當然不像 搬個家那麼方便
太多細節 太多碎片 堆在回憶那間房間
但是忍耐一定不去碰它就不危險

你沒變 我沒變
我們到最后才弄懂這一點
人活著不就為了實現一個個心愿
好可惜 我和你 許了不同的愿

天亮了 天亮了 地球又轉一圈了
既然我還幸運的活著
當然要全力以赴去快樂

天亮了 天亮了 世界還是好好的
什么痛都是更渺小的
看太陽不是又升起來了

我的心是我的 不會再給你了
我是我自己的 我很快樂

天亮了 天亮了 地球又轉一圈了
既然我還幸運的活著
當然要全力以赴去快樂

天亮了 天亮了 世界還是好好的
什么痛都是更渺小的
看太陽不是又升起來了