今朝本身諗住閒番學架 v3v
但又好濕...又好似想落雨咁..s0就搭左車番學啦T^T
番到學校...又係等放學...
放學果陣....落雨呀/口\
好彩我親愛的h0h0有遮者xdddddddddd
fun fun好醒哇..去左士多借遮.個老細真係好好人哇`'
去左買野食..真的太好味了;D
我地去搭車....點知見到d無聊人..s0等過下一架啦..
because我同h0h0都憎果兩個人哇``
番到屋企...7點啦v﹏v
又同老母嘈...唉.3.
過多陣..又玩我最喜愛的紙飛機了`'xdddddd
又完左一日啦....
[[下雨天總掛念從前]]下雨歌哇`' 送給你們的xdddd
|