今日又係一個月一次既情人節啦 -v-
一早去左飲茶....飽死了xdddddd
之後去新都城陪人買野-33-
買完野就番屋企lu....
因為勳勳有約麻xddd
番到屋企..電腦壞左v3v
不過算啦..我地玩紙飛機xddddd飛曬落街lu.
過多陣..pak ho佢地黎左哇-﹏-
我地4條友入左房搞gay a_a
做左陣無聊野就落左街lu
去左n年冇去過的公園.....
見到有6條小朋友玩槍仔 @0@
如果佢射到我地...佢就xd死la...嘻嘻...
等到我條[[令]]落番黎..就去左玩搖搖板xdddd我坐係中間好好玩哇``
玩玩下..見到4條女- -之後就好無聊咁跟住佢地啦...
跟到東港城...就冇跟lu..xddddd
去左抽yes卡@v@ 我抽到g.e.m.呀^^
但係結果就係比人sm T^T
比佢地sm完之後...都冇比張野佢地..哈哈
之後個黑柴黎左搵佢老公走..就得番我地3個麻甩佬v﹏v
我地去食完kfc伯伯 之後就開始地我地唔知幾多個中的尋人活動-33-
xdddd搵左超耐...佢地先話係kfc- -真係搵死人咩- -......
之後黎左場跟蹤遊戲xddddddd
超好玩哇...見到d好正既野xdddddddddd
之後果d唔講啦-v-xddddddddddd
|