今日天晴哇`'
xdddddddddddddd
於是我地就行番學啦=]
見到個死肥廷\3/搞到我地要跑/3\
番到學校..先得果搭九-/\-''早左太多啦xddddd
G,C的時候..我最愛的弟弟冇番v3v
去左電腦室玩xddd打cs同blog xdddddd
話咁快..就到miss丁丁上既堂啦..去左實驗室
睇d令令野`' xddddddd
食飯果個小息..太好玩啦xddddddddddd
係到玩飛機...果然係我既摺法飛得最遠呢`'
嘻嘻`'真的十分利害呢!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
又過左好無聊既一日/3\
[[每個小息都在凝望你`'..
可惜你都不知道...v﹏v]]
|