今日又係天晴啦xdddddd
一番到去要test-/\-''想死-33-
作完係到訓覺...竟然比我發夢見到你-﹏-`'
中文堂啦......派番我張佳作文章xddddddd
睇呀叉寫d野..真係笑死我啦- -
佢話...佢係足球先生-v-又係到天馬行空-/\- 笑死我啦=﹏=`'
小息果陣..有信收啦哇`' xddddd
上bf堂...掛住寫野冇聽書-333-
又到小息啦a_a 我唔敢比你..s0叫老鼠做郵差lu xddd 佢真的很好人喔.
祝你溝到果個隻眼大過我既女仔啦-333333333333333333-
xddddddd下半日悶死了-﹏-
放學果陣...又係到呆望你/_\
但係後尾你同個0n9仔打波...搞到我冇曬心情\3/
下次唔好同佢打啦xdddddddd
[[每日都呆望你..
希望等到你愛我的一天=]..]]
|