今日蔡婆婆又來左我地度睇醫生...同之前一樣∼食來食去∼
都係個份藥...於是我就同佢講你記唔記得點食啊?佢話記得,
點知佢指住某隻藥話:呢隻係咩藥∼∼oh∼暈啦!!哈哈∼∼∼
過左一陣...有人叫:姑娘...甘我地就出去睇下咩事,原來
係蔡婆婆買左cake來俾我地食啊∼∼我就即刻話佢:你唔好成
日買野俾我地食啦..留返d錢俾自己仲好啦..真係唔使成日買,
佢就話佢成日都麻煩我地哦..唉..婆婆∼唔好甘啦..有錢就留
返來睇醫生,我真係唔想你使甘多錢啊..
婆婆你真係好人啦∼我希望你身體健健康康,長命百歲啦...

阿婆婆啊∼∼唔好意思都要問ga啦∼點解一set六個cake都一模一樣既?? |