
呢日同敏儀食壽司啊!去左板長度.. d野都幾好食∼∼不過就無咩鍋啊∼煲啊甘!所以食極都唔飽∼
於是我地就起勢甘叫野食∼不知不覺間∼ 我食左十幾件壽司啊∼∼攞命!!!
啊..係啊∼!我地仲睇左套戲啊..叫∼<醉爆新郎團>,幾好笑啊∼∼ 醉醒後,見到廁所有隻老虎係度∼
超誇張∼我真係想知點同隻老虎拍戲ga∼?∼哈哈∼∼值得一睇!!
敏儀∼∼你要做miss啦∼ 真係替你開心∼ 不過,你要change 下個style,,成個小朋友甘!我驚呢..
你入到小學..人地仲以為你係小學生啊~呵呵~∼唔洗驚~ 我會幫你ga~!!搵日出來我幫你"柬"衫啦∼!!^^ 記住搵我啦∼!!!
|