我呢幾日都好累啊......訓得又唔好....全身都酸痛....唉啊...條腰又痛..
Tammy仔話我有老人病......呵呵..我念係我訓攪姿勢唔好啫...!!
嗯嗯..講起tammy仔..佢今日同ha問我一個IQ題:
白雪公主同王子結婚後點解個bb甘矮哦...我唔識.佢地
就話我係啊旺..唔識轉彎..頂...你地知唔知啊呀?
答案係:個bb係白雪公主同小矮人生ga哦..
車..無聊!!!呵呵
韓版花樣男子真係好好睇啊......入面既俊表真係好靚仔啊....我就暈啦..
做咩有人會甘型ga??智厚都幾好...不過我就俾俊表電到暈左!
完全唔知自己係邊..發夢都見到佢啊.....我頂啊..!大家真係要睇睇..
啊呀!......哦爸(韓文)你好靚仔啊...
前晚同你傾電話....先知自己差d俾個f利用..又唔係利用既.係搵笨囉.好彩搵下你啫
人真係善變..一時話約我出來飲野..一時又唔得閑.原來有目的...呢個社會真係
殘酷..出來做野就變左.係變衰左..唉!人會變係唔會變既道理!!得我甘傻..
仲企係原位.....