
4月8日晚肥狗請我食飯,買左個蛋糕同我預祝生日,跟住我地仲影左貼紙相tim!!


4月9日tammy仔同ha妹買左個蛋糕,祝我生日甘話哦∼∼呵呵!真係好開心!!多謝你地啊∼

4月10日(正日生日啊)同班f燒野食∼睇下左圖個張∼∼企係後排個幾條友好似拉去"打把"甘!叫你影相啫..唔使下嘩!


同晚,11點度啦!我同班姐妹去左唱k,劈酒!!超顛...至於有d好魚皮既相...我就唔show啦!哈哈
呢支香水陣味我好中意哦!唔會好濃.
係eva送ga!

一set有6個既龍猫鎖匙扣!勁靚!姐妹們想搶左佢∼好睬我手快收埋啫!係求叔,dragon,俊哥送既!!

呢個西厲啦..係有一日同敏儀出tuen mun見到∼∼個時我話好靚..點知敏儀同老細就係我生日個日送俾我∼∼我真係勁
感動..勁中意...我一定會好好珍惜ga∼!!
好多謝你地啊...個個都好有心∼!記得我生日∼!仲要特別多謝豪哥..如果唔係你,我依家就無得玩電腦..
多謝你幚我重新整左部機∼!!!辛苦你啦∼多謝晒啊∼!!
ps(king!!年年記得我生日!感動!^^)
|