前日,同彬哲去睇laughing 哥∼!!勁好睇啊∼ 又緊張又好笑∼!除左睇laughing../
入面既黃秋生同吳震宇都好型啊∼∼有d地方真係估佢唔到∼∼o晒嘴∼!!哈哈..有d緊張位∼
睇到d人尖叫∼!!真係值得一睇∼
睇完戲..我地就去左上水搵∼媛!!呵呵..佢係個度等左我地半個鐘哦!!sorry∼∼唔好惱∼!
我地笑下啦:

等左半個鐘...佢塊面黑晒...

其實星期六個日已經唔係甘舒服啦∼ 因為食m記∼又食pizza..點知同你地又食
burger king,.第二日即刻唔舒服..把聲都出唔到...d野係好
好食..但就辛苦左自己啦∼∼嘻嘻 ^^
|