

哈... 同我一向既作品 完全唔同 style''
因為今次係第一次 用texture 用得咁盡=3=
SHIT= = 超難用''
雖然我個人黎講 都唔係話中意 texture 得好緊 要..
新風格 中唔中意 見人見智 '' jin個張整左我好鬼耐=3=!!!!
^~^~'' 以上'
永遠都記得第 一次上j pop 因為 識左 miyavi
上既係 j rock... 唔係 j pop''
有時多手 入左jpop
「赤西仁」? 個名咁怪ga= =
入到去睇佢既相... 唔知點解就係好唔中意呢個人''
但係就把佢個名 記實左..
只係好唔中意赤西仁..
直到 認識左山p..小龜 kt..
由喜歡山p 到轉去中意kt..
我都重係唔中意赤西仁..
佢把聲好聽..但我唔想聽..
愛搶風頭.. 愛solo 任性..
喜歡既係龍也
直到唔知幾時..
愛上左一把聲..
一個人..
一個仁..
當我發現佢既好既時候>..
佢離開左..
我先發現 呢把聲有幾重要
e+ 既我..
世界上最好聽既聲音
係jin 既聲音..
世界上最好睇既舞
係jin 既舞..
但係 世界上最好睇既表演
仍然係 kat-tun..
唔係jin既solo
佢依然任性
同我第一個印象無分別
只係 愛上左佢既任性 愛上佢既所有''
你再任性只要會回家就可以了''
kt..6子 請不要再離開 ..
現在.. 心中唯一緊記的也是赤西仁
和當初一樣..
但... 變了
因了解已喜歡..
因討厭已認識..
謝謝你..
讓我恨過這個笨蛋....
要不 這一背子都沒聽過他的歌就太可惜了
現在還是恨他..
恨他 離我太遠''
|