弄gif 弄上引了
弄了好多
這次全KT >3<

哈哈 這張爆笑 =3='' MARU 你你你..
太搞笑啦''


和服和也=3= 慘了 '' 被和也電到 >3<

我真係唔係好知佢指住佢做乜..但係佢既表情真係非常搞笑
哈哈哈 爆笑=3=

JIN ^~^~ 心心心心心 JIN''

REAL FACE ^~^抱歉 啦 KOKI'


貼完了
UPLOAD 都UP左勁耐= =
若你對我寄予厚望 我沒有讓你失望的理由
就算 失去自由... 失去快樂
我也要達到的目的..''
只有一個 再不逃避..
我會去面對'' 因為... 我不想讓你失望
同樣..
我不想再憎恨自己''
想有一天...'' 終有一天 能自豪的對自己說
一切結束了...
戰勝了
|