| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 11 月 17 日 星期五

|
今日班房又大戰*w*  |
今日好眼訓呀,,琴晚好夜訓訓-/\-''
今日勁唔想返學,,不過要默書..點都返啦!!
今日|_ U |\|CH T I |\/|E,,班房打交..
勁好睇,, 個個都好勁揪!!
打交個陣,, 最後排既野..咩都亂晒,,又反晒台=0=''
連Dabbie個袋都掉左係地下..D飯盒掉晒係地下到,,勁 ''嗚組''
打完交,,做事後工作=0='' 就係拖地啦]]
都唔知係拖定玩-v-''
嘩,,今日打交個陣..個個係班房門口出面睇=0=''
都唔知點解朱天成剩係打 爆忠-0-''
呢到係夜晚9:30再打既!!
岩岩食完飯同BB傾計..好開心*v*
好鐘意同佢傾計,,又好好傾喎[ I LI |<E Y0U *]
同佢傾心事..大家互相問問題,,大家好但白咁傾計*w*
佢覺得我好好人喎>\/< 多謝'' 我都覺得佢好 |\|ICE!!
直到傾到去某1個人到'' 又諗返起佢啦..
我想我還是愛著你,,為何我放不低你!!?
我真的很想放低你-----
但..我真的做不到>/\<'' 為什麼?
最慘戀愛會有過程
到沙灘多一次看星星
亦難以償命當初與你有過愛情
同樣一吻有任何反應 已結成冰
如若我還尊重愛情
我會放棄了呼吸般鎮定
唯望你 吻別時做回些反應
沒有感情不怨命
|
|
刊登時間︰2006-11-17 05:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
YOu |_0\/E |\/|aKE My HEaRT SmILe'''
 |
|
2006 年 11 月 16 日 星期四

|
我多左個BABY-v-'' 呵  |
今日勁眼訓,,唔想返學架!!*
好累呀..琴日跑步跑到隻腳勁累''
唔想打日記-v-'' 真的很累,,
放左學..返屋企..累得制''去左訓教!!
唔想起身,,太多人打比我,,無得訓-0-'''
今日..我多左個BABY''素素呀-3-''
我應承過金金,,要睇住佢架,,
我唔會比人蝦佢架.. 我同金金講話佢係 我BB,,
嚇到佢 o晒=0=''
個個都唔准蝦素素,,
金金 蝦素素''我會親自出馬..
佢聽到我會親自出馬,,嚇到佢淆晒呀!!哈哈-3-''
蝦素素者 死!!*
由呢到打起個D就係,,夜晚10:30 再打落去既=0=''
原本好早就去訓架啦,,好眼訓呀!!*
不過我BB 無啦啦加左我入去多人會議到-v-''
個個都唔識,,得傑識!!
原來又講緊吹x個單野,,
我梗係幫素素啦!!
金金比左個重責任我-3-''素素又係我BB,,
當然幫佢既,,跟住嘈左陣-0-''
D F.1 好 |<AI 呀,,不過夠童真( I Like)
嘈左陣,,BB比d人激到 OFF左>/\<''
算,, 跟住有個個 嘉 傾計!!
個嘉 sd左張相比我*w*右邊個個就係佢-3-''
睇佢個樣,,唔似會串人個d -v-''
佢話好多人 好憎BB,,
不過我會理架!! 我有個重責,,要 睇實BB架嘛*v*
蝦BB 我同 金金會 打鍋金你架-0-''
|
|
刊登時間︰2006-11-16 08:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
YOu |_0\/E |\/|aKE My HEaRT SmILe'''
 |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|