| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 11 月 10 日 星期五

|
突然第3次大戰*w*  |
今日都係起身,,刷牙..去練跑!!
星期1就 陸運會啦,, 班制接力1定要有獎拎呀..
要哄張 SIR 開心,,我地班 ''嘩鬼''成日激親佢-3-''
1定要拎獎呀!!*
今日黃SIR比左張野,,BOBO同 容容 寫..
係關於 某人..唔肯認個單野,,*
張野 我第1次見,,聽人講..寫得多=0=''
我未試過-v-'' 好想寫下=3=''
|\/|A TH堂,,個個都係到 嘈..飛個D''杯剪''既物體..
係個班房到周圍飛-3-'' 好亂..也很可怕..好驚飛中我-v-''
1到 |\/| ISS望返轉頭個陣..
個個都停低-v-''呵..個場面很壯觀-3-''
跟住 唔知邊個飛 去窗口個邊..飛左落街喎-3-''
到 LUNCH TI|\/|E,,
佢地又飛個D野 ..又飛左落街-0-''
有D飛左落,,籃球場個邊個個空地-0-
跟住我就落左去汁啦,,飛左2塊落去-v-''
汁完拎返上去..入到班房-0-嚇死我
個個都企左係個櫃到-v-''係個窗到望左落街,,
林X文再申出d..可以做得空中飛人-3-''
葉 \/\/I NG都係-v-'' 原來又係飛左落街-v-''
班房好似 打仗 咁 ,,有D係到打交..有D飛野..有D人玩 搾下體咁囉=0=''
係班房出面睇..唔夠膽入去-0-''' LUNCH TI|\/|E完左,,
入返課室..亂到乜咁-3-''
放學返屋企,,夜晚金金 問我 班制出邊個..
跟住我又問返佢=0=''不過唔知佢地第幾棒呢!''
佢總話..祝我地有第3名,,(係米串緊我地?)
11月13係我生日後1日,,比下面我好喎-v-''
我同佢都1樣=0=無當過B班既存再-v-''
我地覺得佢地無可能有獎囉!!哈哈..
\/\/ EST |-|OUSE +油,, * 2 C +油!!
|
|
刊登時間︰2006-11-10 05:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
YOu |_0\/E |\/|aKE My HEaRT SmILe'''
 |
|
2006 年 11 月 9 日 星期四

|
你們要記著今天,,  |
今日起身,,刷牙''跟住又係去左 練跑..
星期1 SPORT DAY啦.. \/\/ EST HOUSE + 油呀!!*
今日跑完又返學啦,,
我見到許生 係佢班房到望左過黎我個邊,,
不過唔知係米啦..D人 係都唔認架啦*o*卡..
閱讀堂個陣..勁眼訓呀-v-''
今日派左 LS卷,, 65分..還好 )v(
呵呵,,今日終於同黃SI R 講左啦..
我地都比左機會佢講SOR,,係佢唔講(死要面?)扮傻姐*v*
黃SIR 問佢有無做過個單野,,佢話無喎!(咁叻扮野,,去做戲啦..)
聽日見訓導呀,,唔知點呢*w*
不過佢死口唔認既..也不怕!!
我係證人嘛^^
呵呵,,今日條氣終於順氣返啦..
係咁啦,,88^o^
|
|
刊登時間︰2006-11-09 08:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
YOu |_0\/E |\/|aKE My HEaRT SmILe'''
 |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|