| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 11 月 14 日 星期二

|
LS考察---行左3個幾鐘-0-''累  |
今日10:00起身,,出黎刷牙!!
1行到出黎,,電話響''
跟住聽電話..原來係光仔]]
對話: 光:你未起身呀?
我:唔係呀,,岩岩起身..正想去刷牙
光:咁你刷完牙,,再打比我啦!!
我:OK* 88,,
搞掂晒..再打比佢!!
我:光仔..你搵我做咩?
光:無呀..你1陣去邊?
我:我1陣要去LS考察呀,,
光:個個都唔得閒,,諗住叫你出黎添!!''
我:SOR,,你問下 文 佢地得唔得啦..
光:好呀,,係咁啦88*
跟住我就on左msn!!
光仔就問我放幾點,,佢話練跑嘛,,
文 佢地又無陪光仔,,自己出街,,
交低左佢比我地(好似個 BB)*v*
無理有要佢悶1日,,唯有我地陪佢..
今日去左LS考察,,行左勁耐=0=
隻腳好痛!! 不過值得既,,見到咁多雀雀^o^
可能佢都唔知我影緊佢=0=
偷拍王,,無難道*v*
|
|
刊登時間︰2006-11-14 09:46 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
YOu |_0\/E |\/|aKE My HEaRT SmILe'''
 |
|
2006 年 11 月 13 日 星期一

|
今日SPORT D AY既第1天,,  |
琴晚食生日蛋糕( \/ ery Go0d )

今日6:45起身,,原本係 7:00先起身架..
不過要叫禽禽起身,,唔怕啦*v*
今日搞掂晒,,出門口..去運動場!!
今日朝早既天氣勁陰..仲有少少雨添-0-''
今日要多謝,,可兒..練奶..
同唔知邊個''[我唔記得佢係邊個]同我講生日快樂*
今日1開波就係,,公開 女100攔,,
上年丘明佢第1既..仲破大會記錄..
今年比個唔知乜水贏左,,
真係老貓''燒''鬚!!佢都唔係咁開心*
到我跑400,,輸左比個F.1
頭3名梗係無我份啦,,第4就有,,
頭3名總要係南社,,呢到先最唔開心..
我竟然第3都無..諗住西社會有份]]但最後也是........
跟住跑1500米..嘩''唔好再提!!
跑到想死,, 跑2個都無,,已經行=0=''
我行過陣聽到好多人講野-v-'' 爆忠話:唔准行架,,行要記缺點!!又係呢句=0=
金金叫我加油..跑快D=0=有D人又話西社加油,,
我都想,,不過無力>0<'' 無計-3-''
有50幾個人跑=0='' 我跑差唔多40 -3-'' (強嗎??)^o^
下午去板橋吃東西^^很好吃,,
我同BOBO 係咁 望住D壽司,,因為我地要搶D好食既*v*
呢個係紅豆沙黎架*w* 麵''屎''湯 )v(
我食左3碟 壽司架,,我搶左好耐=0=''
係呀,,禽禽今日送左隻公仔比我,,
可能就因為係呢隻公仔,,
所以我先咁慢..[像龜龜一樣,,那麼快*w*]
食完野返黎,,跑社制4x400*
呵,,我地第2^^
其實我都覺得無可能拎牌,,因為係臨時搵人=0=''
我勁白痴,,明明跑4x400架嘛,,
不過因為唔夠人,, 咁岩又係 跑緊100米!!
我就見 過個西社係跑第1既,,就問佢拎[簽]名啦,,
佢地個個都唔肯..不過個個都係比我屈=0=呵呵^^
4x400乙組又係我搵人,,=0= 我好驚搵錯人架>0<唔想輸架嘛''
丙組的4x400 無人識CUT線喎=0=''
原本我跑第2棒既..不過 晴 佢聽老師講解完,,
佢終於識了^^真開心..
我地4x100 丙組第2...乙組第1^^(今次我真係無搵錯人,,都無幫佢地分錯棒=0='')
分棒呢樣野,,我好有天份-0-'' |
|
刊登時間︰2006-11-13 07:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
YOu |_0\/E |\/|aKE My HEaRT SmILe'''
 |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|