| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 11 月 12 日 星期日

|
| 今日13歲了*v*大個女啦 |
講返琴日先=0=''' 要多謝埋 禽禽-0-''
佢話佢有份講生日快樂,,不過名單到無佢喎-v-''
佢琴晚先同我講,,琴日篇日記5點幾打的,,SOR*w*
今日無咩特別呀,,剩係知道..
下午..3點幾個陣,,有女沙排睇!! (I like'')
呢篇日記係我岩岩訓醒打的-v-''因為夜晚唔想打*
明天是 SPORT DAY,, 大家加油呀*
西社精神,,可愛過人*v*
而家呢到打起個D係補打既=0=''
夜晚6:30沖完涼,,見到MSN..
有好多人ADD我,,同我講生日快樂..
多謝晒呀'' 名單有:NIKI,花花,豐哥..忍毛..廷廷!!*
仲有個係路過係日記到同我講的,,
都要多謝佢既*v*
加埋琴日既人有:容容,Dabbie,呀寶翠儀,禽禽,彬彬...
多謝晒你地啦^^
西社精神 有個文梓行-/\-''
|
|
刊登時間︰2006-11-12 04:16 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
YOu |_0\/E |\/|aKE My HEaRT SmILe'''
 |
|
2006 年 11 月 11 日 星期六

|
| 凹+凸=??-0-''' |
今日比禽禽嘈醒左=0=''
佢10點左右打左黎..問我傾唔傾得..
跟住我叫佢等陣,,我刷完牙先再Call 返佢''
刷完牙,,打返比佢..[其實佢唔係應該去左練越野架咩?]-v-''
原來佢遲左起身,,返到學校..個個搭車,,走晒-0-''
呵呵,,唔怕啦''恩恩陪你嘛*v*
同佢傾到11點左右..跟住吃東西啦!!
今日好多謝,,容容..呀寶翠儀,,Dabbie 同我講生日快樂*v*
容容仲講左2次=0=''佢話1次唔夠喎,,特別多謝佢^w^
今日在家係悶=0=''
下午zZZz了一會,,
跟住 我上網搵個D 啦啦隊口號(勁智障!-0-'')
友誼第一 比賽第2
三社運動員 個個勁過人
北社睇到都嚇暈!!
運動場上三社激鬥,,
隔離北社只好低頭..
東社似東瓜,南社似南瓜,西社似西瓜,,
北社似傻瓜..階因佢地係最差*
三社合壁,,傻瓜有獎嗎?=]
西社社員無屈機..只因我地係最勁!!
西社出打仔..隻揪唔淆底!?*
|
|
刊登時間︰2006-11-11 05:45 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
YOu |_0\/E |\/|aKE My HEaRT SmILe'''
 |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|