| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 9 月 18 日 星期一

|
| 今天很累哦!! |
今日要返學呀!!好早要起身>v<''好眼訓=0=''
今日星期一,,要早會''好曬..又要企係到-3-''
今日上堂都幾開心的,,其實日日上堂都開心架啦..
不過好嘈=0=''成日有人玩野的!!
有時上堂好悶=0=''
返學等放學..放學飲可樂^^
今日放左學..返屋企換PE衫..同容容去練跑'''
約左江聰聰去運動場練跑..跟住我地叫埋文 去跑..
佢真係好人架姐..佢肯黎喎^^
去到運動場,,見到嘉昌!嘩,,佢跑得快左好多喎*o*
我地跑左陣..光仔,,文點黎左呀!!
我地就無跑..行左個去吹水啦"''
跟住光仔,,我,,文點(3個) 就話鬥跑400喎*''
我以為我有第2 光仔最尾架啦=0=
跑落先知..佢地咁快=0=我最尾呀!!>w<''
不過唔怕 我第3呀^o^
今日好累呀^^不過好開心,,
跟住就返左屋企吃飯..洗白白了,,
係咁先啦 88*''
|
|
刊登時間︰2006-09-19 08:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
YOu |_0\/E |\/|aKE My HEaRT SmILe'''
 |
|
2006 年 9 月 17 日 星期日

|
今日玩得好開心>v<''''  |
今日10:00起身..跟住開機,,去左刷牙
今是原本係同bobo去打排球架..
不過容容唔去,,所以我都無去..[[ sorry..bobo ]]
跟住我就問容容..佢洗唔洗幫佢媽媽買野..佢就話要啦,,
咁我米陪佢去買野囉..跟住出到去,,過左陣..
去到北江..文佢打左黎=0=唔知係米見到我呢!!
佢同忠忠1齊架^^
跟住我地就同佢地去左天瑞打排球啦'''
玩得好開心,,有好多我地裘記d人..
打到4:30左右..就陪容容買野啦..
買完野就返屋企..返到屋企5:10lu!!*
>3<''好累呀..跟住就係msn 同禽禽傾計啦..
佢就打左電話比我..同我傾計計^^
好耐無同佢傾電話了..很開心!!^^
傾左半個鐘左右..我就去左洗白白..[下次再同佢傾過]
沖完就玩左陣 msn..=0=又要吃飯了..
跟住又再玩msn啦..今日真開心^^
係咁先 88* |
|
刊登時間︰2006-09-17 07:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
YOu |_0\/E |\/|aKE My HEaRT SmILe'''
 |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
|