






![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2009 年 9 月 4 日 星期五出糧!! ![]() ![]() ![]() ![]() 琴晚2點幾番左房..差唔多3點,..玩完nds 訓左一陣既時候.. 聽日出面明明番哂房訓教..個廳無人..但化妝台有野俾人整趺 原本都諗住可能自己趺落黎ja,但過左幾秒.,又好清楚地聽日出面好似有至少2個人係度吱吱噚 嚇到我精神哂-3-,開燈玩nds,,, 好彩今晚拎走左nds黎玩...如果唔係都唔知點算-3-" 玩到差唔多5點9,..就開始沖涼換衫 答車去老公度.. 買左d早餐 同頭痛藥俾老公 食完之後一齊睇碟..睇完我係度玩nds,.,,隻game太好玩了-3-,,,玩到10點幾先捨得收手XD 同時都好眼訓-3-,,,成晚無訓 之後滾上左老公張床..無幾耐就訓左0 3 0,,隱約間 老公好似將我攬去佢心口度@3@ 突然覺得好暖- v -..訓到2點幾....老公就叫醒我了... 其實好想再訓-口-!!...訓得好舒服/ o \ 無奈一陣要番工, 3點幾就開始煮野食...沖涼 4點9就出門口lu 老笠左nds陪我番工... 答成個鐘頭車..如果無nds就悶屎我\ 3 / 見番到去上水仲有d時間,去左屈xx搵呀婷,... 一入到去已經見到佢XD 同佢傾左一陣@@,佢就好-3-..聽日開始放3個月假 我?..係由星期日開始放3日假xDDD! 傾左陣..呀婷借左條橡筋俾我~~.之後我就走左去番工Lu 番到餐廳..換衫先la~,.. 之後等野做 今日星期5..7點幾已經開始多人... 一直忙忙忙 去到8點幾,,,是頭婆俾左張支票我... 出糧了@o@! 生平第二次用自己能力賺的第一張銀紙@.@..雖然唔太多..不過決定下個月會更努力工作~~~ 跟住仍然繼續做野 ~ 今日 果個平時拍戲叫大白鯊果個肥女人...黎餐廳食野 果然同戲入面一樣... 講野有夠大聲=.=... 賣單時仲叫我地靚女係邊埋單.. 仲吹左下口哨tim -口-,,, o哂咀-.- 今日最激氣 有d香港人真係~_~,懶高竇難服侍... 雖然服務係我地責任..但唔代表你黎食野,,就自然就意味住你可以d語氣唔尊重人 唔將對方係人咁看待囉~_~! 果個女人d語氣同個樣,..真係係人見到都想成杯野車埋去,.. (長大後要小心別變成這種女人~.~) 今日亦都終於見識到人體既奧妙=.=...同一對手.. 又拿過人地食過野杯杯碟碟..又拿過布抹台... 又再拿番d飲管插落d野飲度..俾d人飲 都仲未肚痛... 平時d人話大菌食細菌..細菌當補品... 終於見識到當中既偉大同奧妙 =.=... 得出既結論就係 : 以後出街食飯d刀刀叉叉都要洗過 去到11點..終於可以收工~~~ 番工 同呀紅.. 同彩虹答火車... 佢地真好... 一個站就可以番屋企 我番到去... 去左7-11買左d野食.... 蕃茄牛肉意粉耶 番到屋企沖完涼即叮 食完玩左陣電腦...打埋日記都訓lu 聽日去剪頭髮~ !! 份糧一半儲起,一半拎去敗家先XD
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||