糊糊塗塗日記
糊糊塗塗日記~係講一個糊糊塗塗傻傻下o既人經歷
yannie1016
暱稱: 糊塗﹏*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
回顧09年
2009-10-11
2009-10-02
將心比心!!
2009-09-30
文章分類
全部 (199)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 199
留言總數: 59
今日人氣: 0
累積人氣: 2119
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 24 日  星期五   晴天


2009-07-24 分類: 未分類

這幾天電腦壞了,今天終於弄好了!

昨日約表弟妹去探望嬤嬤(半年沒有見了),剛巧,姑姐和大伯去完醫院後亦來探望嬤嬤!

再加上大姑姐和叔叔全家,自從新年都沒有試過這麼多人一起!

大家庭一起食飯感覺好溫馨!

大伯左耳聽不見聲音,而大伯娘和堂姐沒有關心問候!

而姑姐出錢出力,帶大伯去私家醫院檢查.希望大伯身體一切安好!



2009 年 7 月 11 日  星期六   晴天


2009-07-11 分類: 未分類

期待已久,今天終於派發成績表!

預料之中的一樣,考全班第3名,還不錯吧!

但平均分和全級名次都有小小退步!

平均分低了2分,因為數學退步了十多分!

全級名次由8名退到11名!

一切都塵埃落定,我亦無所謂!

但就因為這成績帶來一個煩惱!

升中六的問題,我家人希望我不要勉強去學習英文!

但若果會考成績不錯,但英文不合格的話,我亦不能升學!

但若果勉強去學習英文,又怕拖累其他科目!

到底我應該怎樣做??????



2009 年 7 月 8 日  星期三   晴天


2009-07-08 分類: 未分類

今天妹妹派成績表,她一回來就好高興的說:'姐,我可以升班啦!'

這個傻妹還入讀她最喜歡的理科班,她在190人考到170名還能夠順利升班亦入讀理科班.

真是祖宗保佑!最幸運的事就是她沒有入英文理科班,入了中文理科班.

如果真的入英文理科班,她一定考得很差!

我很擔心她在理科班的成績,她這麼懶惰,貪玩......

理科班讀到大學前途比較好,但如果讀不到大學,就糟了.

我也曾經說服她讀企業,但她還是堅定不移.

今天最最最最最恐怖的是新學制的書費,貴得可怕!

妹只不過讀6科,比我小一科,書費竟然要$3140.1

只是書費,還未加冷氣費,簿,雜費,看了我傻眼

再看一看,oh my god,化學書有6本,每一本要$185!

幹嗎不去搶$,真得太離譜,這個學年交四千多吧!

有句話真的無錯"人生最貴的投資是自己子女,風險最高的投資也是自己子女!"



2009 年 7 月 2 日  星期四   晴天


2009-07-02 鬱悶 分類: 未分類

你地擊中我最脆弱一點,被你地打到落谷底!

我唔知可以做d咩,返到屋企只係識得喊!

咩野都唔想講,坐係到係咁喊!

無晒心情,決定聽日唔去海洋公園又唔返學,免得傷心!

咁次真係徹底失去信心!

事實上我同你地由頭到尾都唔夾!

愈來愈開始討厭自己亦唔想再笑!



2009 年 6 月 22 日  星期一   微雨


派完卷啦! 分類: 未分類

嘿嘿~~個人輕晒啦!因為派左卷,知道自己成績,都算放心啦!

不過英文唔pass,其他6科都pass!

MATH就真係差左dd啦,最大驚喜係GEO極大進步,超開心!

當啊sir講我考得好o既時候我緊張到面都紅晒!

係因為我估唔到考得咁好,當時仲好驚咁低頭,我都唔知點解會咁!

由第1學期GEO有五十幾,今次有七十幾,全班第1,進步左好多!

但事實我都無咩溫過GEO,都係是但睇過就當溫!

而中文卷五(綜合)我竟然係岩岩好pass!

今次我都係死好彩姐,不過都令我信心大增,我會愈戰愈勇嫁!

你都要努力考好d,唔好令我失望,唔好浪費我向你推介o既讀書方法!!

各位同學仔大家一齊努力啦!