| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 7 月 24 日 星期五  |
| 2009-07-24 |
分類: 未分類 |
這幾天電腦壞了,今天終於弄好了!
昨日約表弟妹去探望嬤嬤(半年沒有見了),剛巧,姑姐和大伯去完醫院後亦來探望嬤嬤!
再加上大姑姐和叔叔全家,自從新年都沒有試過這麼多人一起!
大家庭一起食飯感覺好溫馨! 
大伯左耳聽不見聲音,而大伯娘和堂姐沒有關心問候!
而姑姐出錢出力,帶大伯去私家醫院檢查.希望大伯身體一切安好!
|
2009 年 7 月 11 日 星期六  |
| 2009-07-11 |
分類: 未分類 |
期待已久,今天終於派發成績表!
預料之中的一樣,考全班第3名,還不錯吧!
但平均分和全級名次都有小小退步!
平均分低了2分,因為數學退步了十多分!
全級名次由8名退到11名!
一切都塵埃落定,我亦無所謂!
但就因為這成績帶來一個煩惱!
升中六的問題,我家人希望我不要勉強去學習英文!
但若果會考成績不錯,但英文不合格的話,我亦不能升學!
但若果勉強去學習英文,又怕拖累其他科目!
到底我應該怎樣做??????  |
2009 年 7 月 8 日 星期三  |
| 2009-07-08 |
分類: 未分類 |
今天妹妹派成績表,她一回來就好高興的說:'姐,我可以升班啦!'
這個傻妹還入讀她最喜歡的理科班,她在190人考到170名還能夠順利升班亦入讀理科班.
真是祖宗保佑!最幸運的事就是她沒有入英文理科班,入了中文理科班.
如果真的入英文理科班,她一定考得很差!
我很擔心她在理科班的成績,她這麼懶惰,貪玩......
理科班讀到大學前途比較好,但如果讀不到大學,就糟了.
我也曾經說服她讀企業,但她還是堅定不移.
今天最最最最最恐怖的是新學制的書費,貴得可怕!
妹只不過讀6科,比我小一科,書費竟然要$3140.1
只是書費,還未加冷氣費,簿,雜費,看了我傻眼 
再看一看,oh my god,化學書有6本,每一本要$185!
幹嗎不去搶$,真得太離譜,這個學年交四千多吧!
有句話真的無錯"人生最貴的投資是自己子女,風險最高的投資也是自己子女!" |
2009 年 7 月 2 日 星期四  |
2009-07-02  |
分類: 未分類 |
你地擊中我最脆弱一點,被你地打到落谷底!
我唔知可以做d咩,返到屋企只係識得喊!
咩野都唔想講,坐係到係咁喊!
無晒心情,決定聽日唔去海洋公園又唔返學,免得傷心!
咁次真係徹底失去信心!
事實上我同你地由頭到尾都唔夾!
愈來愈開始討厭自己亦唔想再笑! |
| 派完卷啦! |
分類: 未分類 |
嘿嘿~~個人輕晒啦!因為派左卷,知道自己成績,都算放心啦!
不過英文唔pass,其他6科都pass!
MATH就真係差左dd啦,最大驚喜係GEO極大進步,超開心! 
當啊sir講我考得好o既時候我緊張到面都紅晒!
係因為我估唔到考得咁好,當時仲好驚咁低頭,我都唔知點解會咁!
由第1學期GEO有五十幾,今次有七十幾,全班第1,進步左好多!
但事實我都無咩溫過GEO,都係是但睇過就當溫!
而中文卷五(綜合)我竟然係岩岩好pass!
今次我都係死好彩姐,不過都令我信心大增,我會愈戰愈勇嫁! 
你都要努力考好d,唔好令我失望,唔好浪費我向你推介o既讀書方法!!
各位同學仔大家一齊努力啦!  |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 40 | »
|