糊糊塗塗日記
糊糊塗塗日記~係講一個糊糊塗塗傻傻下o既人經歷
yannie1016
暱稱: 糊塗﹏*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
回顧09年
2009-10-11
2009-10-02
將心比心!!
2009-09-30
文章分類
全部 (199)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 199
留言總數: 59
今日人氣: 0
累積人氣: 2117
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 28 日  星期四   陰天


2009-05-28 分類: 未分類

前日8點左右(妹妹失蹤28小時),最後都搵佢啦!

e個月真係令我筋疲力盡,心力交瘁,實在有好多問題!

將近考試啦,我仲未好好咁準備,開始擔心自己d成績!

尋日去左深圳參觀理文造紙廠,使我大開眼界,真係好犀利佢地d技術!

打算今日好好溫書,但我好攰,個人好似未醒咁,溫左都唔入腦!

可能係尋日吹左好耐冷氣,有dd傷風病徵啦!

今日決定好好休息一天!!

 



2009 年 5 月 16 日  星期六   陰天


心力交瘁 分類: 未分類

9/5::一早去身去hey man屋企整cake打算mother's day送比媽媽!

        當我地行去將軍澳途中遇到嘉敏佢地同村姑返學去圍村!

        我地一路整cake,一路整亂hey man屋企,真的很抱歉啊hey man!

        在一片混亂之下我地排除萬難終於我地成功了!!之後我地由將軍澳行返寶林攰死我啦!

        返到去仲啦啦聲放低d野去洗白白跟住去呀mama到,著錯鞋對腳好痛!

10/5::去左尚德商場做服務,嘩,我第1次做活動時操十幾個唔識o既人,好緊張!!

          仲要係商場內面,超驚!今日做野做到好攰,成身散晒!!

          到左晚上11點幾妹妹未返屋企,我就去搵佢啦,我一見到佢我就嬲,一巴打佢!

         之後佢喊住走,我就企左係到好驚,好慌咁喊,喊到收唔到聲!

         搵到佢已經12點幾啦,我同佢講:'你唔返去,我就陪你唔返,你唔返學,我都唔返!'

         最後等到2點幾我地先返去,一返到去就家嘈屋閉!

         嘈到3點有警察上門問發生咩事,先至停,我都搞到3點幾先訓!!

11/5::一早起身就去飲左杯咖啡提神,之後返去班獎,即使我有份拎,我都毫無表情!!

           我真係好攰亦都好辛苦,當我上英文sba我仲向miss發脾氣,午膳個時仲叫我去搵佢!

           一路同佢傾,我都忍唔住喊左出黎.

12/5::紅十字會有好好多多煩惱o既事要我埋,忙忙碌碌搞到6點先返到去!

13/5::又係到追班member d$,真係激死我!

14/5::終於收齊啦,我放學就啦啦聲趕去觀塘交表同$,又搞到6點幾先返到屋企!

          諗住應該可以安安樂樂咁過今日,點之妹妹又逃學,又罵一輪,收佢電話tim

15/5:: papa由今日起管接管送妹妹返學!

16/5::妹妹今日要去補課,佢昨晚又唔話比我聽幾點返,我記得好似係9點!

           點知我8點幾叫佢起身,佢先同我講係8點,已經遲到啦,唔返!!

           佢好太過分浪費我d時間,我平時星期6無9點都唔起身,為左送佢返學,我先咁早起身!

           仲買早餐比佢,我對佢好失望,但我都唔會放棄佢,即使佢係街邊一件垃圾,我都要'汁'佢返黎!

           佢幾時先識醒啊,佢幾時先生性?我怕papa無咁長命見到佢乖啊!

 



2009 年 5 月 4 日  星期一   晴天


嘻嘻,扮病!! 分類: 未分類

今日一起身好攰,於是扮病,叫老豆幫我請假!

點解咁攰?是咁o既星期6細姑姐話入黎車我入去大圍訓一晚!

咁入左去,到左夜晚又咳又氣喘,又唔忘記戴藥,搞到訓唔到!!

都算啦,最慘係同表妹孖鋪,個死肥妹呀搶晒我d被T.T凍死人啦!

1點幾訓,招早就7點半起身,訓唔著,咁我就陪大姑姐去買野拜神.(因為佢要入伙)

拜完就等d野黎,之後幫佢手搬野入伙,搬野唔係問題,問題是佢個到係唐樓,無升降機,仲要住5樓!

搬d野又鬼咁重,電視機,電腦,書.........最慘係我同呀妹搬個電視去到3樓就無力啦!!

呢個moment,我個骨瘦如柴o既表弟雙手拎起,一個人一口氣就搬左上去,佢氣都唔喘!

我覺得我表弟個一刻超型,簡直係我心目中o既超人!來來回回幾廿次,真係攰死我!!

所以搞到我今日扮病,唔返學!

 



2009 年 5 月 1 日  星期五   晴天


2009-05-01 分類: 未分類

今日訓到10點先起身,11點就出左去街mk!

樂園d粉超正呀!下次再食過!

去影貼紙相個昤咁岩撞到農夫同子儀係到拍'農夫小儀嬉'

真係好想去度下小儀有幾高,可惜太多人!

之後我地分隊一隊搭bus,一隊搭mtr,鬥快返寶林!!

終於我輸左T.T



2009 年 4 月 23 日  星期四   寒冷


好黑仔!! 分類: 未分類

今日我好鬼黑仔,係昨晚訓o既時候,我條腰痛到訓唔到!

搞到我今朝要用腰封,我諗如果唔係個腰封,我真係支撐唔到!

可能會死蛇咁趴係到上堂!黑仔o既事之後就接2連3發生!!

第2個小息on duty好心提醒個隊員剪頭髮,點知佢好無禮貌的語氣+想殺左我o既樣回應我!

我真係好嬲,仲差d想喊,但我唔可以係咁多隊員面前喊,我為有死撐!之後又比輝輝蝦我!

午膳個時,大家都有事在身,搞到我一個人係操場一路食風,一路等,等足40分鐘!

下午,上堂做前日GEO嘅09CE,呀sir好有效率!

放學返到屋企一入門口就比mama罵我,話我點用電話用到$179!!

之後,佢就去左電話公司交$,仲好似話cut我機,佢返黎我都無問到底有無cut!

事實上好小事姐,洗唔洗罵到我狗血淋頭!啊妹交百幾就唔罵,我就罵!

返黎之前,佢叫我洗水煲飯,我一打開米箱,點知無米,好彩有包未開嘅米!

我就好辛苦咁一個人倒9公斤米,條腰都唔知頂唔頂,倒原先發現........

個量米杯係米箱底,只好去拎返,又搞到成地都係米,又比人罵!

e+條腰仲好痛,我唔想講比papa同mama知唔想佢地擔心!

唉~我好擔心,聽日PE唔知點上堂,唔會令條腰惡化掛!!