9/5::一早去身去hey man屋企整cake打算mother's day送比媽媽!
當我地行去將軍澳途中遇到嘉敏佢地同村姑返學去圍村!
我地一路整cake,一路整亂hey man屋企,真的很抱歉啊hey man!
在一片混亂之下我地排除萬難終於我地成功了!!之後我地由將軍澳行返寶林攰死我啦!
返到去仲啦啦聲放低d野去洗白白跟住去呀mama到,著錯鞋對腳好痛!
  
10/5::去左尚德商場做服務,嘩,我第1次做活動時操十幾個唔識o既人,好緊張!!
仲要係商場內面,超驚!今日做野做到好攰,成身散晒!!
到左晚上11點幾妹妹未返屋企,我就去搵佢啦,我一見到佢我就嬲,一巴打佢!
之後佢喊住走,我就企左係到好驚,好慌咁喊,喊到收唔到聲!
搵到佢已經12點幾啦,我同佢講:'你唔返去,我就陪你唔返,你唔返學,我都唔返!'
最後等到2點幾我地先返去,一返到去就家嘈屋閉!
嘈到3點有警察上門問發生咩事,先至停,我都搞到3點幾先訓!!
11/5::一早起身就去飲左杯咖啡提神,之後返去班獎,即使我有份拎,我都毫無表情!!
我真係好攰亦都好辛苦,當我上英文sba我仲向miss發脾氣,午膳個時仲叫我去搵佢!
一路同佢傾,我都忍唔住喊左出黎.
12/5::紅十字會有好好多多煩惱o既事要我埋,忙忙碌碌搞到6點先返到去!
13/5::又係到追班member d$,真係激死我!
14/5::終於收齊啦,我放學就啦啦聲趕去觀塘交表同$,又搞到6點幾先返到屋企!
諗住應該可以安安樂樂咁過今日,點之妹妹又逃學,又罵一輪,收佢電話tim
15/5:: papa由今日起管接管送妹妹返學!
16/5::妹妹今日要去補課,佢昨晚又唔話比我聽幾點返,我記得好似係9點!
點知我8點幾叫佢起身,佢先同我講係8點,已經遲到啦,唔返!!
佢好太過分浪費我d時間,我平時星期6無9點都唔起身,為左送佢返學,我先咁早起身!
仲買早餐比佢,我對佢好失望,但我都唔會放棄佢,即使佢係街邊一件垃圾,我都要'汁'佢返黎!
佢幾時先識醒啊,佢幾時先生性?我怕papa無咁長命見到佢乖啊!
|