上午無無聊聊,打吓機咁 la...
之後7點幾肥珈打黎,出得去 lu,首先去到"光雅",打比肥珈,去"美琪文具",見到佢地喇! 傻珈,着得果一件3!凍死你呀~
之後周圍逛,去吓青衣公園咁,之後行去"大王下"搵林燕家,行行吓林海健喺後面出現,嘩!佢好得意呀,戴住副紅色膠框眼鏡,又令仔又得意! 無 la la後面有人踩住架單車超快咁衝埋黎,話 : 車撚死你地呀~仆街! =..=" 原來係郭浩汶..." 哈哈! 嚇死我地呀! 原來佢開緊工,蛇王黎呢度! 林燕,佩ling,莫嘉豪同果個叫臘腸既人喺出面迎接我地! 原來林燕有養狗架,成6歲 lu,女來的,叫呀吉! 我同燒賣勁同隻狗玩! 見到肥珈去廁所,我同燒賣就推隻狗入去(度門下面有位比隻狗入的),嚇到肥珈廁所都廢是去!哈哈! 之後就整野,跟住 d 男仔就起爐,用果 d 環保碳(連埋個袋一齊燒..." 好臭!
) 莫嘉豪超比心機起! 我排緊隊諗住有得踩吓架單車架嘛~ 點知架車一黎就比果個臘腸同林海健玩,果個臘腸喺度踩,林海健就坐喺後面遙黎遙去(哈哈,超得意呀~林海健,成個細佬仔咁) 細檸踩番架車返去 lu... 之後就燒 la... 林燕抱番隻狗入去,點知比 d "鄧"cake到差 d pk~哈哈! 我 d 野仲未得,但係就好肚餓...我唔講都有人知...跟住林燕同佩ling同一時間餵我食野,我咪即話 : 嘩~我唔係林海健呀!! 當場 d 人笑晒! 本身用叉黎燒,燒燒吓後尾用晒網燒! 同肥珈,燒賣去買網! 佩ling成日都話要燒雞腎,好食咩?! 點知燒左出黎,真係好食! 燒左好耐既大眼雞終於得喇,個個係度爭.... 好好食呀~~ 其間細檸放工,黎過,仲話賺左好多錢,好開心! 之後佢無la la走左,佩ling以為佢嬲,同我地講左好多次 : 死喇~細檸真係嬲呀~ 唔係我話佢講過好多次佢都唔會停呀~真係,哈哈! 唔知幾時肥珈有電話,之後出左去傾,出左去勁耐都未返.... 我就同燒賣去搵佢,超擔心... 之後佢都自己返到黎! 成12點幾先走...個個都拎 d 野返去,好核突呀!!>< 行左無幾耐,燒賣發現灟左頸巾,我陪佢跑返去攞,跑到去呀吉吠我,仲想咬我,好在我避得快咋~~ 之後送佩ling過去搭車,肥珈陪佢! 我地5個搭的士,搵的士,見到交通燈前有的士,林海健咪跑過去問司機 lor... ok! 上車,兜左燒賣返去先,跟住去宏福,莫嘉豪同臘腸落車.... 之後林海健陪埋我返去,哈哈,佢好好人呀! 唔該晒你!
1點1返到去,1點9訓着!
人物 : 肥珈,燒賣,林燕,佩ling,大口,土匪,細檸,臘腸~ |