就算哭乾眼淚亦得不到他..
Let it Flow Let it Flow
I believe Love will flow

願這生也可因愛生存
願這生愛可保證不斷
yanwai
暱稱: 因為*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...
good
YO!
msn
TEST
文章分類
全部 (179)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 179
留言總數: 33
今日人氣: 1
累積人氣: 4848
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 18 日  星期三   晴天


捱下去,星期3了! 愉快 分類: 未分類

今朝a 班果組d 人講左one min eng,星期到我地喇!好驚驚呀~

 中文,本身要作文的!點知葉sir入左黎講野....佢已經好努力控制自己,但係都講左半堂!哈哈~肥兜同牙銀好開心!

小息,見到一個 f.1 仔叫佩ling幫佢問李江華拎簽名,哈哈,個 f.1 仔好得意呀!

phys....做功課lor...同埋聽書!    ~sun sir唔發癲果時又真係幾好既!!   好笑到爆!

 bio,同燒賣坐,玩吓野咁...神奇香又發癲喇....仲要勁話肥兜...!     哈哈,燒賣叫我紮邊,咪紮lor....  d 人成日話我似佩ling! =..="     搞到佩ling成日話我!!    話我扮佢!

 t.t. karmen勁整野...話係比陳宇珈喎,,整左勁耐!    今堂又係勁抄野+睇小新!

 放學,同佩ling落左去學生會,又見到個 f.1 仔喇!原來個 f.1 仔成日都睇李江華佢地打波架~ 忠實 fans! 佢仲話要晒籃球隊 d 簽名喎!    lulu同群燕落左黎,之後我地喺度拎學生會 d 筆,,群燕拎左超多呀!! 拎完佢地就走了~    之後我同佩ling喺 su 度吽!     後尾 d 人都還晒野喇!     就同佩ling上左1樓等林燕佢地,佩ling勁同馬瑋成傾偈,我就吽!     佢地終於出黎喇!唉,等左勁耐!     之後就同 repeater 們+小菊去m記食野!   又見到牙銀了~~比左12$牙銀同小丸買野食!哈哈~   牙銀無 la la幫我重新紮過條邊!嘩~勁野,仲令過我自己紮!

p.s. 勁比佩ling話我a貨..."    仲比林燕話我係大陸a貨....無計,我唯有話自己係大陸ling...."       今日好多人都認錯我!



2006 年 1 月 17 日  星期二   晴天


仲有7日放假喇! 愉快 分類: 未分類

今朝返學見到筠,一齊返!       落住微微雨...所以唔洗排隊!      去左廁所,見到麥嘉裕,一齊上返去.....

maths...今日 d 野易易地,,謝佩慈話下禮拜一要test今日 d野喎....噢!好easy姐!

eng文,mrs.heys 講本"小氣財神",落堂...到番miss woo,搞掂本"小氣財神"既錢,就落左去下面練one min eng.....  a班果d人勁比miss woo鬧....超慘!    我地果班2次就得喇!哈哈~    表現不俗!

chem,,今堂1 d 都唔眼訓,勁野!   聽書,淺淺地...有d就難難地!

lunch,,借住蔡樂敏20$先....因為呀媽仲未比錢我...!        返到去喇,去左manyee果度...哈哈!識左果個咩黃秀群(好似係咁樣寫)     仲見到葉翠媚....唔講得!       上到去,謝佩慈講名次我地知,噢,得16....fuck!   d repeater超勁,包辦晒頭10名咁滯..得將軍大人唔係 lor....

佛學,法師塊面勁紅!  我地勁玩,,法師話我地,之後黃卓霖擺左張"請勿騷擾"喺木台度....跟住我地繼續玩!     法師就勁嬲話 : 而家唔係我騷擾你地,係你地騷擾我呀!!!    哈哈!搞到法師把幾火!

中文,聽肥珈果組講書..多數王少菊講!

放學.........唉!唔講喇!  肥珈,燒賣,唔好咁 la....   下次黎過la!   你肯就得架喇!

走果時比牙銀met左我兩下,好痛呀!



2006 年 1 月 16 日  星期一   晴天


又要返學喇! 愉快 分類: 未分類

phys...sun sir叫左我答問題....我答岩左呀!哈哈!    好在上堂抄低左 d 野咋!

bio,陳其香佢有佢講!我地有我地傾偈!   超易過!

chem,無聊地過去!

小息,落左去....miss woo話要的!  又係講one min eng d 野 lor......

maths,聽書....難左d喎!

lunch,無食野,比sun sir留!  上去做番d phys 功課!

3堂eng文!   做左陣 list 就落去練one min eng!   放學 la~都!    仲練!    都好!比 miss woo話我最好,好認真喎!