今朝返學見到筠,一齊返! 落住微微雨...所以唔洗排隊! 去左廁所,見到麥嘉裕,一齊上返去.....
maths...今日 d 野易易地,,謝佩慈話下禮拜一要test今日 d野喎....噢!好easy姐!
eng文,mrs.heys 講本"小氣財神",落堂...到番miss woo,搞掂本"小氣財神"既錢,就落左去下面練one min eng..... a班果d人勁比miss woo鬧....超慘! 我地果班2次就得喇!哈哈~ 表現不俗!
chem,,今堂1 d 都唔眼訓,勁野! 聽書,淺淺地...有d就難難地!
lunch,,借住蔡樂敏20$先....因為呀媽仲未比錢我...! 返到去喇,去左manyee果度...哈哈!識左果個咩黃秀群(好似係咁樣寫) 仲見到葉翠媚....唔講得! 上到去,謝佩慈講名次我地知,噢,得16....fuck! d repeater超勁,包辦晒頭10名咁滯..得將軍大人唔係 lor....
佛學,法師塊面勁紅! 我地勁玩,,法師話我地,之後黃卓霖擺左張"請勿騷擾"喺木台度....跟住我地繼續玩! 法師就勁嬲話 : 而家唔係我騷擾你地,係你地騷擾我呀!!! 哈哈!搞到法師把幾火!
中文,聽肥珈果組講書..多數王少菊講!
放學.........唉!唔講喇! 肥珈,燒賣,唔好咁 la.... 下次黎過la! 你肯就得架喇!
走果時比牙銀met左我兩下,好痛呀! |