今日終於入 camp 喇,等左好耐!
今次輪到我媽媽搞喇,哈哈!
又見番張駿喇,哈哈,好開心!
今次玩左好少野咋,夜晚去左倒數!
比呀彤搞到我同筠成5:30先訓,痴線的!
前兩日睇番小學畢業果本野,見到有劉杰個名喎,咁今日終於見到佢 online,咪問吓佢 lor....噢!原來真係,原來我同劉杰都算係小學同學!
仲有兩個人架,就係呀柿同莊良校喇!勁呀~哈哈!
12點幾先醒...
本來今日諗住做功課,但始終都無做到...shit,有好多野未做.....
太懶喇...