今日"靜"係得art.果d要返! 呵呵~爽呀!! 人地要返,自己唔洗返果種感覺真係好正呀~呵!
我醒果時,岩岩係d art人考完試後2個字! 好晏,成11:45先起身! 睇衛斯理....
成日喺度打機,再唔係就icq.....! 聽日考英文又唔洗溫,,不過有得溫都未必會溫....=..="
今日係3日假期既最後一日,有d唔係好捨得! 呢派已經搞到個氣氛唔係考試咁.....好似放緊假咁!
上左f.4之後成個人都散晒咁....唔想讀書.....!唉,,都唔知點好!
都係上年3C好,咁齊人! 有黃貞,manyee,小寶寶佢地.....上年真係好..........好懷念呀.....
p.s. 唔知今日咩事,係咁大叫大笑,,少少野就笑到咩咁!!好變態=..="
|