就算哭乾眼淚亦得不到他..
Let it Flow Let it Flow
I believe Love will flow

願這生也可因愛生存
願這生愛可保證不斷
yanwai
暱稱: 因為*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...
good
YO!
msn
TEST
文章分類
全部 (179)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 179
留言總數: 33
今日人氣: 3
累積人氣: 4859
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 7 日  星期三   落雪


聽日考試喇! 鬱悶 分類: 未分類

今朝 d prefect 終於捉人校縷,,哈哈超多人比人捉呀!   起碼有成百個,,場面超震撼,哈哈,我地班都所剩無幾!!     好在我無事姐!

頭兩堂中文....好悶呢!     教完我地做書就叫我地自己做......

phys,,過左去.......好悶 lo...又唔教書!要我地自己做自己野!    咪同黃卓霖傾左陣偈 lor...!       郭浩汶比sun sir叫左出去坐呀,哈哈!之後李江華都係!

小息,返番過去,郭浩汶無 la la打左我一拳!咁我咪同佢講 : 等我用盡全力打番你一吓 la...!     佢話: 好驚呀,你打 la!       咁我咪打 lor....點知果拳用左超少力,佢以為我得咁細力....嗚嗚嗚!             凍丫嘛~咁就梗係細力 d 架 la!!

bio,又係叫自己溫書!    我就叫姚浩鈞過黎坐,,傾左好耐偈!哈哈~  原來佢喺呢班唔多開心!         見到成班人去晒第2組度,,應該係聽鬼故喇~又!          又見到黃嘉琪同余家勇打交喎!!    勁!        好口渴=..="問左林海建借水飲,呵!        佢同吳子聰果 d 捉棋(喺張椅度玩),,呀sir 1 黎佢地就拎 d 書姐住,哈哈!超勁~      之後呀sir知道左,我即叫林海建收檔,點知佢聽唔到,噢.......!

打鐘,放學!!

p.s.真好,,今日早放,12:45就放喇!呵呵~                     聽日考試喇,死!!!未聽過書添.....   成績,,跌...跌...跌...!!!



2005 年 12 月 6 日  星期二   落雪


晚上! 分類: 未分類

夜晚打邊爐,好多野食呀!超飽~~  yummy!

之後睇旺旺,旺旺喊晒口咁話要走,,搞到我都喊埋出黎添!   比我呀爸笑!



好凍呀!!!! 驚訝 分類: 未分類

岩岩上到課室謝佩慈就話今日就要清櫃筒,吓!!    唔係聽日先係咩!!?

頭兩堂maths,,對番份卷 d 答案!得果14/100,,唉....!     我地一路改正,個謝佩慈就一路話我地!   頂,話左兩堂,好無聊呀~佢!    都廢是聽佢講野,訓教!

eng文,無左mrs.heys堂....因為要oral,,未考既就做作文簿改正!      到我喇~~最尾果組,so 有5個人,正常果 d 得4個!     同黃斌,吳華偉,王少菊,余家勇一組!   我講得個2句野咋~    余家勇超白痴,讀think變左fun!    死喇,實唔合格!

chem,做練習,做左堂幾唔做喇!同黃卓霖傾偈!

lunch,同蔡樂敏去大城食,,多人到要搭木台!      難開左葉記既某一個人同林灝廷喺咁整蔡樂敏 lor....超煩!     上到去郭浩汶請我食糖糖呀~thx~~~

budd,好無聊地過去!     法師無 la la話要test,點知又問我地測唔測,,梗係個個都話唔測 la~!

中文,本來要作文,但係整果個校本平核file都整左兩堂,無時間作,歸家作!

放學,個個爭住擺 d 書喺 d 膠箱呀....出面張木台個櫃筒咁!!我就將 d 書放喺出面張木台個櫃筒度!林海建話我霸左個位,哈哈,果時佢個樣超好笑!          果個人又話唔再追阮嘉敏,點知又繼續!超~姓林果個,,話緊你呀!!       之後行落去既時候,呀柿踩到阮嘉敏對鞋飛左出黎,哈哈!   好魚呀!呵~   之後阮嘉敏問我做咩無 la la笑,我咪話諗起頭先你隻鞋咪笑 lor.....哈哈!      之後各行各路,無 la la聽到有人嗌我,,望吓呢度又望吓果度先見到,,原來係王少菊,曾麗嫦同徐潔儀喺天橋上面嗌我,哈哈!

p.s. 今日文曉龍強吻左黃卓霖兩次喇!!   好精彩的埸面...=..="