岩岩上到課室謝佩慈就話今日就要清櫃筒,吓!!
唔係聽日先係咩!!?
頭兩堂maths,,對番份卷 d 答案!得果14/100,,唉....! 我地一路改正,個謝佩慈就一路話我地! 頂,話左兩堂,好無聊呀~佢! 都廢是聽佢講野,訓教!
eng文,無左mrs.heys堂....因為要oral,,未考既就做作文簿改正! 到我喇~~最尾果組,so 有5個人,正常果 d 得4個! 同黃斌,吳華偉,王少菊,余家勇一組! 我講得個2句野咋~ 余家勇超白痴,讀think變左fun! 死喇,實唔合格!
chem,做練習,做左堂幾唔做喇!同黃卓霖傾偈!
lunch,同蔡樂敏去大城食,,多人到要搭木台! 難開左葉記既某一個人同林灝廷喺咁整蔡樂敏 lor....超煩! 上到去郭浩汶請我食糖糖呀~thx~~~

budd,好無聊地過去! 法師無 la la話要test,點知又問我地測唔測,,梗係個個都話唔測 la~!
中文,本來要作文,但係整果個校本平核file都整左兩堂,無時間作,歸家作!
放學,個個爭住擺 d 書喺 d 膠箱呀....出面張木台個櫃筒咁!!我就將 d 書放喺出面張木台個櫃筒度!林海建話我霸左個位,哈哈,果時佢個樣超好笑! 果個人又話唔再追阮嘉敏,點知又繼續!超~姓林果個,,話緊你呀!! 之後行落去既時候,呀柿踩到阮嘉敏對鞋飛左出黎,哈哈! 好魚呀!呵~ 之後阮嘉敏問我做咩無 la la笑,我咪話諗起頭先你隻鞋咪笑 lor.....哈哈! 之後各行各路,無 la la聽到有人嗌我,,望吓呢度又望吓果度先見到,,原來係王少菊,曾麗嫦同徐潔儀喺天橋上面嗌我,哈哈!
p.s. 今日文曉龍強吻左黃卓霖兩次喇!! 好精彩的埸面...=..=" |