就算哭乾眼淚亦得不到他..
Let it Flow Let it Flow
I believe Love will flow

願這生也可因愛生存
願這生愛可保證不斷
yanwai
暱稱: 因為*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...
good
YO!
msn
TEST
文章分類
全部 (179)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 179
留言總數: 33
今日人氣: 9
累積人氣: 4865
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 24 日  星期四   晴天


好攰! 分類: 未分類

中文堂,作文,投訴信,,難難地!

maths,計數,唔好咁淺 la.....大佬!

phys,過去,今日好搞野呀,sun sir話完王少菊,又要話佢乖!超好笑!     都係唔多明 d 輻射!

lunch,同曾麗嫦,apple食!見到好多熟人!    照舊皮蛋瘦肉粥,食咁多次都係咁好食架~真係!

T.T.  抄吓野就過左喇!   今日黃孔鳳發嬲呀!!未見到佢咁嬲!

放學睇波,次次都話睇波,實質就唔係.....做左好多無聊野!     食左細b一個波餅....喺額頭"

之後未睇完就走人,陪葉翠媚等車,佢以為我唔知住喺邊,上多一個站.....上上吓有42c....佢就攞本書打我....."

之後有車喇!仲要兩架,,再見!



2005 年 11 月 23 日  星期三   晴天


垃圾周會! 驚訝 分類: 未分類
bio堂,同少華佢地玩左個game,超好笑!之後就成木台訓晒教!
 
eng文,上上吓堂果個霍玩屏無 la la入黎話人搞佢 d 學生既野,係度話人......    超憎佢 lor~而家!.小息遲放,好在唔洗換3姐!
 
p.e. 要考體能,好攰呀,未抖夠就又黎第2樣野!死得~     體能之後見到呀銀攞住個波,咪同佢打 lor...點知佢好快就唔打喇!之後同呀冰佢地打,呀冰入極都入唔到,佢就喺咁話 : 我就唔信我入唔到!      之後佢終於入到喇!就開心到咩咁,全日黎計佢入左4,5球到 la...每入一個波,佢都要 足否 一 足否,仲要叫=..=" 入吓波都咁開心!
 
lunch,同曾麗嫦去冬菇亭食,隔離有個呀叔痴痴地,喺咁講野話個老細!好嘈呀!!><"       之後諗住走,見到王少菊同徐潔儀喺出面,王少菊指住一個人,果個人又喺度閃閃縮縮喎!之後佢行出黎, 係黃逸貞呀!!!     可能琴日比佢地玩完,所以見到佢又唔係勁開心果隻!     本來佢係同鄭國鳳一齊黎,點知佢唔知去左邊.....     之後佢同曾麗嫦傾偈,我就係咁望住佢 !     跟住送佢落浦美走,番到去見到肥珈,一齊上去!     上上吓打鐘,上到4樓見到呀銀,又見到miss謝喎!我地3個即刻跑番課室,哈哈!
 
佛學堂,自己一個做功課,見到肥珈比法師收左電話!之後法師話m.c.婷,,無 la la又話我靜=..="    咁黃卓霖訓左我就梗係靜 la!!
 
週會入 hall,聽個肥佬講普通話....嘩!超大聲,勁辛苦呀!
 
放學,同肥珈搵法師拎番部電話!佢地講緊野既時候,我望落樓下,見到俊b,好掛住佢呀!   話比珈姐聽佢又唔信喎!       之後落去,等呀柿!    同左miss chau傾偈!^^     跟住又同呀冰,劉杰佢地傾!      過左無幾耐,婷姐落左黎,陪左佢去廁所,佢打比肥珈,但係又未能接通!      跟住婷姐搵宋sir問野,哈哈!同左宋sir傾偈!婷姐電話突然間電話響,宋sir比佢入去講,哈哈!呢個情況之前見過!     好耐無入過宋sir間房喇!以前成日入去同佢傾偈!      之後肥珈番黎,走lu!!


2005 年 11 月 22 日  星期二   晴天


比人呃! 無奈 分類: 未分類

早會,同曾麗嫦傾偈,好鬼開心,勁講黃逸貞,聽到都由個心度笑出黎                         仲話佢會同鄭國鳳一齊黎!     就係呢件事,,我開心左成日,做咩都好開心!

eng文堂開頭!對埋份卷...本來10,加番6,嘩哈哈!16........"

 chem,上去!黃卓霖流鼻血,之後無事喇!

 maths,,都係傾偈,超搞野呀!哈哈~

lunch,同埋manyee佢一齊食,勁同佢傾偈 ,哈哈!好有聚舊feel!

 

 

phys,做自己野....sun sir見我地唔聽書,又話喇 : 一把咁令既聲佩合埋一枝咁令既咪,,簡直係天衣無縫!我都唔明你地做咩唔聽書!              哈哈,佢仲想講幾多次呢,上年聽過好多次喇!!

 

中文,今日都唔係我朗讀,無 la la又要喺今日讀埋喎,o 晒嘴!出到去失晒準,當然 la~都無準備到!唉~

 

放學,要去家政室考口試,有派都未到我,咪喺課室 lor...  畫吓黑板咁,畫左謝佩慈出黎!哈哈!好樣衰呀!           之後落去,見到成班人補課!        個死仔陳詠耀玩野....整埋晒 d 古靈精怪既樣..."        之後入去預備,等左一陣再一陣,到我讀喇,ok..掛!       出到去等冬菇,冬菇出黎以為我咁無義氣走左,哈哈!點會呢~         之後同佢一齊走喇!

 

 

 

p.s. 夜晚果時問黃貞係咪黎,點知佢話曾麗嫦講大話,,跟住同黃貞講講吓野又喊,唉,第3次喇!!             跟住我又諗呢諗路!        超傷心~     今朝就開心,夜晚就傷心...!   ------>