本來今日f.4唔洗返,不過陸sir組既人要返去考discussion,噢~可悲!!
今朝比個電話嘈醒左,唉,算喇!唔再訓~ 11點,喺我呢排黎講都算早喇~
上午....好得閑!
下午....嬸嬸黎左,當然係帶埋佢果兩個仔女 la.... 好煩,反轉我間屋咁滯!妖~ 幫呀媽幫姨媽整野,搞左好耐! 又同呀媽落街買野! 忙呀!!
返埋聽日就正式考完試,正呀! 呢個試係我讀書以黎最無壓力既一個! 可能係我已經放棄左la....
今日終於睇左史密夫決戰史密妻喇~~幾正! 好震撼! 畢彼特同安祖蓮娜祖莉真係好正~
一個令仔,一個令女! 都ok襯.... 呢套戲我期待左好耐,今日終於肯抽d時間睇吓....果然不負我所望!!
喺前幾日既時候亦都睇過再說一次我愛你! 都唔錯~ 最衰係阿sa 咁早死.... 楊采妮有一幕喊得好....唔自然,好似特登整到個口好大咁! 劉德華就唔洗講 la,,睇樣的!!
係得咁多喇!不過唔知算唔算影評呢~呵! 雖然得好少,但係我諗呢篇點都好過天長地久果篇!!
而家最想睇既係童夢奇緣~
今日幫呀媽做野,好濕碎既姐.... 無 la la自己講左一句野出黎------「施因莫望報」 (幾時變得咁識諗.... )
今日見到葉翠媚,,佢多左好多暗倉.....(我平時唔係好留意人呢d野,但係望一望就知...) 即係佢真係好多 la.... 我竟然仲叫你做暗倉怪,sorry!!
仲有,,等左咁耐!終於有 nana 第55話喇~~ 不過好快就睇完 lu.....有排等!! 唔知大家有冇睇過呢??
比個網址你地 ----> http://dm.www.wangyou.com/html/comic_pic_list_1.html
搵唔到就去呢度 la.... -----> http://dm.www.wangyou.com/html/class32/comic386.html