| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 5 日 星期一  |
12。c ~ 16。c  |
分類: 未分類 |
今日着左2件冷衫返學!好凍呀!!~~

phys+bio超好笑,同黃卓霖,林灝廷講笑! 個死人黃卓霖喺咁玩我,,無 la la牙銀又話我似品客薯片個鬍鬚佬=..="(我記得之前都有人咁話過我...") 咁得 la....你地鍾意既就叫我做"品客小子" la.... 無你地咁好氣!
chem,,d人勁快上晒去,,我諗都係因為上次單野!! 派了卷,6/20, oh~shit! 想聽書都係聽唔明 lor....頂!
maths...又是爆笑的! 謝佩慈又話我地成日傾偈~頂!煩! 之後謝佩慈話咩呢個係直..... 林灝廷就勁大聲學佢 d 口音 : 徑!!!! 個個都笑!哈哈~ 條友魚死!
lunch,,去左好搖遠既地方食,同左曾麗嫦,王少菊,徐潔儀,apple一齊,哈哈,王少菊同徐潔儀又幾好玩架啵~~! 嗌左18$既干炒牛河~~ 超大碟,,食左都唔知有冇半碟~!

eng文,入 hall test!! 一入到去就坐錯位,超樣衰! 麥樂敏仲喺咁笑添!!呢個家姐丫~ 要test 1個鐘,,但係我做左3個字就做完喇..." 訓教,訓訓吓隔難班有人電話響!望左幾望,訓番! 訓吓醒吓咁! 夠鐘,對答案!個陸sir勁講笑話 lor...不過無人笑,高sir就唔同呢!!
放學,同許佳寧一齊走~~ 之後我地唔同路,咁岩我又見到蔡樂敏佢地,咪一齊行 lor... 行行吓陪埋蔡樂敏歸家添! 之後就獨個兒歸家喇!
|
2005 年 12 月 2 日 星期五  |
裙短!  |
分類: 未分類 |
今日終於換季喇,,本來琴日係,但係琴日p.e. ,so無着到!
一返到去就比許佳寧話我裙短..." 死喇!真係好短呀! 早會,,比miss yip見到,,叫我放!
頭兩堂中文,,做聆聽,超難....好想訓教....
maths....抄note,,今堂先開始教圓! 個謝佩慈話咩扇形似把扇,,弓形似把弓,哈哈,笑死!講廢話~
bio,條友自己喺度講書,,都無咩人聽!
小息,同黃卓霖,林灝廷落左去2樓溝女(我去搵我細佬姐...)去到見到我細佬玩緊噴水(用水津果 d)之後我比條友噴=..=" xx丫!!
phys,妖,sun sir又鬧人....變喇~佢! 上年都唔係咁架! 成堂喺度無la la鬧人,頂,好煩呀!
lunch,去左大城! 有條友成日啤啤共!fu*k~ 返到去同牙冰佢地傾偈,比小丸話我傻仔=..="(因為條裙短) 之後借左條腰帶比佢! 跟住見到miss chau返黎,即跟~比左粒糖佢就走!
T.T. 溫書之後test....都ok易la.....有d d要歐揚薇提水,,我都有提佢!哈哈!
放學同細b等呀柿! 同黃卓霖,林灝廷佢地傾偈! 果個陳x偉又落黎喇,,即係林灝廷要送佢返家la…… 唉!咪發佢脾氣lor…. 佢就即話送我返家,哈哈! 之後等到呀柿喇,,去左佢屋企! 睇漫畫,睇睇吓好悶(我竟然覺得小新悶,可能好攰la~) 細b係咁搵野食,好似好肚餓咁! 天都黑齊就返家喇! 佢地送到我去樓下,喺歸家既途中….不停同呀柿玩打”波”……佢邊夠我黎丫~~呵! |
2005 年 12 月 1 日 星期四  |
| 又有P.E.堂喇!>< |
分類: 未分類 |
哈哈!今日又有p.e.堂喇!唔記得左問人玩咩添..." 着左p.e.衫就開開心心咁返學喇~~嘩哈哈!!!
頭兩堂bio......訓教!! 小息,牙冰佢地上左黎,佢喺我張木台度試筆,佢簽左個名,仲寫埋 $999999999999.....買la~咁 仲提我叫人買佢個名=..=" 之後同佢地一齊落去,因為我要落1樓上eng文堂... 都係咁la....呢堂!
p.e.堂喇!!!>< 超遲先落去,,比miss chau話添!呵呵~ 之後佢話本來要入hall,不過果度整緊野! 之後佢就話玩平行木,想玩就跟佢,唔想既就去自由活動! 咁我咪去玩吓平行木先lor..... 果條野要成10個人先抬得起~ 排左勁耐隊都未到我lor... d人上到去又要v 嘩鬼震咁~ 但係我一上到去又好平行lor...根本唔洗要人扶~~! 行左1次就同miss chau講唔玩喇!想去打波! 佢就好似好介意咁講: 無所為,你咪去lor! 跟住我話: 但係你好似好唔開心咁喎! 佢就話: 唔係~你去lor~~! 跟住我玩佢,拍一拍佢膊頭話 : 開心d la~吓! 跟住即走人,不過都係比佢打左一野~ 之後見葉翠媚佢地打籃球,我就去打埋一份喇! 之後葉翠媚唔打,得我同關彩怡打,我地分別兩次喺唔同位置射波,每人射10球,鬥入得多,第1個位置打和,每人6球!!第2個位置最後一球...我唔入..." 輸左一球比佢,,嗚嗚! 之後佢走喇,好似去打羽毛球喎~ 佢走左之後,牙冰,牙銀,麥嘉裕,紫媚姐就黎左喇! 牙冰入極都入唔到波,,就喺度亂講野!又話世界變,又話好灰~咁! 之後麥嘉裕入到波又話唔該我比個波佢…” 跟住牙冰勁問點解我可以單手射波…”好平常姐! 之後又要我教佢! 收晒d 野既時候都問…… 唔洗呀嘛..” 哈哈! 佢學成左…個手勢,,就即同牙銀講…我咪話佢lor : 呢d 野佢一早就識la….有成哥教!!
Lunch,m記,見到好多人…….都係葉翠媚果d lor……
佛學,無訓到教,,係抄吓功課咁姐!!....=..=”
德育….個謝佩慈攞左呢堂黎test! 唔識呀……算la… 比得佢教都預左……”
放學,見到劉芷熹佢地起網….咪問佢借個排球黎打吓lor,,不過係用黎當籃球咁打! 本身得我同劉芷熹打,之後佢個 fd 又黎,,林灝廷又黎....劉芷熹個 fd 見林灝廷搶波,即話 : 仆街!!!!!!! 之後佢地兩個走左,,得番我同林灝廷.....之後黃卓霖同利永健又出黎....shit!!! 同我爭波打!! 之後林灝廷同陳x偉走左......過左無幾耐,.....見到恩怡咪同佢一齊 lor.... goodbye!
p.s. 好正呀!今日打左好多波,,如果日日都有得打就好喇! 未試過一日打咁耐波同入咁多波.,呵呵! |
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | »
|