phys堂,悶.... 好想聽,,但係聽唔明! sun sir無 la la話肥珈講左一句唔講得既野!仲話係坐監 d 人先會講! 好想知呀!講左咩呢~究竟??
bio,陳其香一黎左,我就即訓教!超淋!
chem,上去! 有 d 人遲左上黎! miss袁要我地改晒之前 d test佢!又要將 d test 擺落file度! 不過唔夠果 d file夾,so miss袁叫黃嘉琪落班房攞,,果時9秒9喺我地班房上緊堂! 黃嘉琪超驚,要搵人陪,miss袁又話唔好喎!哈哈! 過左無幾耐,佢上番黎喇! 佢話9秒9行開左,仲話班房 d 人話佢好彩! 佢勁話佢好驚!哈哈!
maths,謝佩慈又無 la la亂咁鬧人,又話果個9秒9話我地有 d 人成15分鐘都未走! 很煩~很煩~ 就係咁,咩都鬧吓~鬧左成堂先開始講書! 都係好易呀~d數!
lunch,食完野去冬菇亭搵肥珈!之後番左去...呀柿同小寶寶又喺度爭我....好無奈,但係好幸福!
(我不是基的,只是玩玩罷了~)

eng文,入hall睇戲,好悶,,同小菊子和林燕燕傾偈!哈哈~小菊子請糖糖我食呀!thx~~
放學,同肥珈佢地一齊,因為我要改裙,佢地要攞裙! 佢地仲未攞得住,去左m記,見到劉芷熹佢地,果個游美鳳話要報仇,跟住咪打我 lor..... 之後見到lulu佢地呀!>< happy!
之後佢地攞埋條裙就走喇!
肥珈講果句野 : 屎忽鬼! <------------ 好平常姐........" |