今日終於都年廿八喇!成屋人勁努力抹野,汁野!當然,我細佬係唔會做任何野la....
我今日淨係整左我張木台!
之後已經好晏,同呀媽去買鞋...等車果時見到筠!唔係呀媽話我知,我都見唔到...
後尾落車果時又見到林寶榮一家!不過佢見唔到我..."
之後去運動家睇,其實一早都決定左....爭在未買姐.... 去到超多人..d人好鬼忙! 仲比我見到歌唱比賽果日自彈自唱個周嘉俊添,哈哈,我買完對鞋就同佢打招呼,哈哈,好樣衰呀><"
後尾就去左爺爺屋企食飯,團年飯喎! 唉~無咩心情同 d 堂弟,堂妹,表弟玩.... 因為食左藥,好wing! 超暈,好唔掂!
不過都好,食埋今日藥就搞掂!好野!
|