今日醒左真係好鬼凍....
望一望窗外,噢...無落到雨呀...姐係要讀one min eng la....
一返到去....就勁睇su(學生會)出面miss woo 喺唔喺度! 過左無幾耐...去左su個門口度,果時都係得5,6個人喺度! 之後心情愈黎愈緊張! 好喇,上台喇,我幾驚唔記得我要講果句野呀! 最後...梗係搞掂晒 la....
上到去,點名,謝佩慈即話人,,因為我地個壁報得三碌野(什麼大笨鐘,天壇大佛,金紫荊銅雕),,佢就勁話..話...話.......煩!
中文,做聆聽! 無 la la胃痛! 之後無事 lu...
小息,林燕唔多舒服...發燒! 唉~~太多人病喇! 不過林燕唔舒服我就特別擔心!
(其實只要係我 d fd,邊個唔舒服都會擔心既!)
maths.....test...ok咁 la.... 見到葉子豪返黎,佢釘左耳,肥兜話佢似基佬,,望望吓,又真係幾似喎..."
bio,神奇香又無返! sun sir代堂,佢強迫我地做功課! 林燕喊呀~無 la la.... 一半係佢唔舒服喊,一半應該係比sun sir搞喊!! 最後佢頭退左!
phys...調位了! 又是做功課的! 做做睇莫嘉豪變魔術!=..=" 佢衰左5次先得!!不過真係好神奇!
lunch,搵果個小朋友---蔡奇禎! 不過佢好似好咩咁.....算,唔講!
3堂t.t,,呀sir播野比我地睇....咁梗係無人睇架 la.... 好就做左好多野喇! 睇吓"小新" la.... 同吓葉翠媚去吓廁所 la.... 教吓karmen大佬做功課 la... 將個魔術表演比karman睇 完了!
放學,首先同佩ling,lulu,群燕佢地去左103 print 野! 之後落左去su幫手整聽日歌唱比賽 d 野! 再之後,無野做,走了!
同果3repeater,lulu去左m記! 我無錢,so食佢地 d 薯條! 之後我搞搞震! 玩吓將軍大人,又玩吓麥樂敏...哈哈!
走 lu,同麥樂敏一齊! 我地一路行一路講...無 la la我地成為了戀人(玩果隻呀,廢是大家又以為我係 tb la...) 之後有陣風吹埋黎,,佢話 : 你唔洗負番 d 責任咩... 咁我咪即刻將我件校褸褸喺佢喺 lor.... 佢又話凍,咁我咪扮晒野攬住佢 lor.... 唉!佢又話打冷震喎!!!咁我咪發晒瀾泎 lor! 跟住又話咩~唔比我同第2個女仔講野!唔係既話分手喎!~
唉!係咁先!
|