就算哭乾眼淚亦得不到他..
Let it Flow Let it Flow
I believe Love will flow

願這生也可因愛生存
願這生愛可保證不斷
yanwai
暱稱: 因為*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...
good
YO!
msn
TEST
文章分類
全部 (179)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 179
留言總數: 33
今日人氣: 3
累積人氣: 4840
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 23 日  星期一   落雪


凍凍! 愉快 分類: 未分類

今日醒左真係好鬼凍....      望一望窗外,噢...無落到雨呀...姐係要讀one min eng la....

一返到去....就勁睇su(學生會)出面miss woo 喺唔喺度!   過左無幾耐...去左su個門口度,果時都係得5,6個人喺度!      之後心情愈黎愈緊張!     好喇,上台喇,我幾驚唔記得我要講果句野呀!    最後...梗係搞掂晒 la....

上到去,點名,謝佩慈即話人,,因為我地個壁報得三碌野(什麼大笨鐘,天壇大佛,金紫荊銅雕),,佢就勁話..話...話.......煩!

中文,做聆聽!   無 la la胃痛!   之後無事 lu...

小息,林燕唔多舒服...發燒!   唉~~太多人病喇!    不過林燕唔舒服我就特別擔心!   (其實只要係我 d fd,邊個唔舒服都會擔心既!)

maths.....test...ok咁 la....  見到葉子豪返黎,佢釘左耳,肥兜話佢似基佬,,望望吓,又真係幾似喎..."

bio,神奇香又無返!   sun sir代堂,佢強迫我地做功課!    林燕喊呀~無 la la....   一半係佢唔舒服喊,一半應該係比sun sir搞喊!!    最後佢頭退左!

phys...調位了!    又是做功課的!    做做睇莫嘉豪變魔術!=..="  佢衰左5次先得!!不過真係好神奇!

lunch,搵果個小朋友---蔡奇禎!    不過佢好似好咩咁.....算,唔講!

3堂t.t,,呀sir播野比我地睇....咁梗係無人睇架 la....   好就做左好多野喇!    睇吓"小新" la....   同吓葉翠媚去吓廁所 la....    教吓karmen大佬做功課 la...   將個魔術表演比karman睇   完了!

放學,首先同佩ling,lulu,群燕佢地去左103 print 野!   之後落左去su幫手整聽日歌唱比賽 d 野!     再之後,無野做,走了!

同果3repeater,lulu去左m記!  我無錢,so食佢地 d 薯條!     之後我搞搞震!   玩吓將軍大人,又玩吓麥樂敏...哈哈!

走 lu,同麥樂敏一齊!   我地一路行一路講...無 la la我地成為了戀人(玩果隻呀,廢是大家又以為我係 tb la...)    之後有陣風吹埋黎,,佢話 : 你唔洗負番 d 責任咩...     咁我咪即刻將我件校褸褸喺佢喺 lor....  佢又話凍,咁我咪扮晒野攬住佢 lor....     唉!佢又話打冷震喎!!!咁我咪發晒瀾泎 lor!     跟住又話咩~唔比我同第2個女仔講野!唔係既話分手喎!~

唉!係咁先!



2006 年 1 月 22 日  星期日   落雪


買外賣! 愉快 分類: 未分類

夜晚,呀媽無買到餸,所以我就同佢出左去買野返屋企食喇!

去左葵芳買....

首先喺大快活買左3個餐...擺低張紙後就去吉野家....一入到去就見到個好熟口面既人,, 係將軍大人呀!!再望吓後面,嘩,係林燕同佩ling呀!!   哈哈!   我岩岩見到將軍大人果時同佢見到我果時個反應唔同!   我就呆一呆,佢就係咁咦咦咦!哈哈!  好有緣呀!



2006 年 1 月 21 日  星期六   落雪


家長日! 愉快 分類: 未分類

朝早同呀媽,細佬返學!   返到去睇下個榜先上去!

見到曾美欣,少華佢地!   未到我,同佢地傾住偈先!   佢見一個人見超耐...  等到我丫!      佢淨係比凳家長坐,學生就無位坐,得個企字!      佢同我呀媽講果d野都唔係講我既,大部份都係話佢自己教得幾辛苦! 呸!!    我見完就輪到我細佬!    喺我等既其間梗係過去a班搵宋sir la....橫掂都未有人去見佢!    我一入a班,佢就要睇我張成積表!佢一路睇,就一路嘩!!   =..="  唔洗咁呀嘛,我果班大把人差過我 la....   不過又真係差左d既....

見完歸家!同呀媽出青衣城搵呀爸飲茶!   點知呀爸又同埋堂弟,堂妹一齊..."   唉!煩!    等緊位既時候去左買側田隻碟!買得好遲呀~    之後就去食野!     都ok滿足,d野食都唔錯!

跟住落左海旁!試新相機....試試吓比我見到小丸喎,哈哈,我叫佢同我影相架,佢唔肯咋!    可惜!

就係咁,玩左超耐!

完lu!

p.s.  我考:   班 : 16/38    理科 : 50/82定唔知79    全級 : 131/167

wow,,前所未有咁差差差!! shit到爆!