今朝8:45就醒左喇,超早呀~打左陣機就睇百分百感覺!
之後出門口,,到左圖書館,等左陣呀3就黎左喇! 一齊去左青衣公園,我地學校對間唔知咩新學校!
嘩,去到見到好多人,,不過好多都唔識,只係知佢地叫咩名! 有葉旺,莊春花,曾彩霞... 仲有miss chau添~

場波有羅wing同蘚煒欣,,soso做隊長呀~~勁野! 不過賽果好似係我地輸19:6....
之後我同miss chau傾偈,,wow,我可能可以入籃球隊呀~~超爆開心!星期2去試~
傾完就去左打籃球,呀霖同第2個人打,,我就拎左何勇賢個波黎打! 好正呀! 之後....食左何勇賢一個波餅,嘩~~~成日波車埋黎塊面度,個腦震左一震,之後勁暈! 過左一陣,無咩事! 同左呀霖,羅wing,陳紙巾(我比較喜歡叫m巾!)會合呀3,soso... 去左玩搖搖板,超high! 個死m巾搞到我屎忽超痛...v嘩鬼震後.... 去左青衣城,去仙跡岩食野! 後尾呀霖又要同soso玩鬥慢食雪糕~ 我地都有食,不過無鬥..出左海旁! 食完坐左一陣先走!
返到去就搵小朋友*,,因為佢頭先打比我話去打排球! 行行下就見到佢喇~ 之後去5人度,見到呀柿喎,佢一路食煙,一路傾電話..."我係咁望佢,佢啤我喎! 之後去打la...識左個人,原來係師姐(陳曉霞)個妹陳曉芬! 後來知道呀柿原來近視,以為邊個望住佢! 之後送埋小朋友*返屋企就走lu~ 今日真係好攰呀,不過好enjoy~
p.s. sorry呀3,幫唔到你! 仲有,你可唔可以唔好一打黎就sunday姐得唔得呀!??
|