maths...派卷,得70分,,黃嘉琪竟然100..." 痴線! 之後聽書,,聽聽吓訓着左... 因為..諗緊d野...林灝廷佢就走喇...超唔開心呀.." 驚有d唔捨得佢! 雖然佢真係細我幾個鐘,但我見佢就走,唯有認低威做佢細佬 la....呀哥! 我地班遲 d 得番兩個人同年同月同日生lu! 本來有3個....
小息,陪makmak家姐落左去買水,我都好耐無落過去 lor~小息! 之後上番去,manyee佢地上左黎呀,,我同佢又做左果個"好朋友"動作,哈哈,跟住仲講"蘇眉",哈哈,笑死喇!
eng文,,悶到想死呀! miss woo叫人出黎做討論..佢又唔叫人出黎,搞到勁耐先有人出黎講!
chem,竟然無訓到教! 悶左成兩堂!係咁周圍望~
lunch,唉...蔡樂敏又引埋d人黎..唉,咁我咪坐去第2度 lor...又唔比喎! 食飽去搵牙冰傾左兩句! 之後同所以*玩,嘩,佢一時打人咁大力,一時咁細力架! 無所謂~打者愛也丫嘛! 哈哈,講笑~ 佢又話見到小學個校長,佢見到佢走,拖住我去追佢喎,嘩,大佬,隻右手斷喇,以後點拗手瓜呀~仲!最後咪又係追唔到! 2樓,見到細佬,同佢講左d野...得喇!我知你唔會做d咁既野喇,馮國維! 上到課室,d冷氣唔知點解開左超臭呀!!笑死~
中文,對校本評核張野,背書,聽書!
放學,落去搵grace,點知winnie兄話要去103搞 d 野,上左去,排排下隊又走喎! 去左學生會果邊擺低書包,之後出去搵冰,同佢玩傳波=..=" 加油呀~牙冰! 我會努力教你打籃球架喇..." 之後同winnie兄送grace去m記,我同winnie兄就返學校! 返到去同班f.2玩馬騮搶球...呀winnie兄勁玩野,玩到西蓓姐丫~ 之後同林灝廷一齊走,唉...唔想佢走呀,可唔可以唔走呀?呀哥! 你話過左去既時候聖誕節會返稷搵我架,記住呀!

p.s. 今日manyee lunch果時勁唔捨服呀,,早退左! 勁擔心佢! |