| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 13 日 星期四  |
戲棚呀!!><  |
分類: 未分類 |
|
2點幾約左呀囡喺pk shop等! 哈哈,去戲棚呀!正!
去到買左好開野,呀囡話要吹波!跟住又買左糖水,小丸子,魚旦,,魚肉,全部我出=..-" 除左1串魚旦外,總共洗左50蚊....
之後上呀囡屋企開餐,kaka~ 我係咁玩呀囡部電腦,,又勁搞佢屋企d野,,比佢鬧死喇!!>< 之後發現佢屋企有架滑板車...連佢自己都唔知有呢舊野存在,,咁我就拎左黎玩..喺佢屋企踩黎踩去=..-" 哈哈,跟住同呀囡一齊玩msn,,同莊春花傾偈,嘻嘻! 之後又同呀妹*msn,佢話去打波,打完之後去戲棚...咁我同呀囡就鬥快跑去la...驚遲到,要呀妹*等就唔好la.... 跑到我斷氣咁滯,,跑到去,,呀妹*先打黎話落雨,唔打...頂...無野好講la...又唔係好大雨,,唉,算la,廢是淋到呀妹病左就唔好la..心痛架我!!
無得打排球..就同呀囡諗住打籃球,,搵何勇賢,,打電話又打唔通...呀囡話去佢小學實搵到...咁咪行lor...點知行行下,望下後面,哈,何勇賢bor! 之後就去左某籃球場射key! 唉,,最廢係我..=..-" 未熱身姐...講真架! 之後何勇賢呀哥叫佢返歸...無野玩lu! 各自各返歸!
|
2006 年 4 月 12 日 星期三  |
最後一日!  |
分類: 未分類 |
yeah,測埋今日搞掂喇!!!!呵呵呵!好開心!
今日測t.t. 唉,一科淨係要背野既科目...我竟然唔比心機背,,搞到新果d勁多都唔識,,淨係識背番舊果d!
放左就落去,,同呀囡,葉旺傾偈,,傾到佢地上去...我就入左廁所gel頭!
之後出番去,,見到佩ling,,同佢傾左陣偈,,winnie兄佢地落黎喇!
同winnie兄,冰雲,劉芷熹去葵芳! 哈,,唔多講...winnie兄好無風度呀!!kaka~ |
2006 年 4 月 11 日 星期二  |
| test |
分類: 未分類 |
今日test bio,,40題mc,good! 都ok易既...但係衰在無聽書! 喺hall度見到果個新黎既p.e.miss!
考完落去..見到miss chau,問佢學校係咪黎左個p.e.miss,佢話係,咁我就同miss chau講,,佢搶你飯碗喎! 之後佢就勁多問號咁問我搶咩飯碗呀? 之後佢話我知原來果件係實習的....樣衰左!
後尾又同winnie兄傾左陣偈! 傾傾下呀妹*又黎搞我喇,,搞唔緊要,,但係佢話我個頭似"芒痴痴" =..-" 真係好想打佢...不過唔洗驚既,我打唔落手...嘻!喺呀妹*搞緊我個頭既時候,,比我發現到有兩條友望住我笑.."係洗洗呀妹同果個傻婆葉嘉寶..我見到洗洗個袋又唔同左,,咪又串佢話,,e~新代子喎,,哈,又激佢喇,好彩今次佢無嬲咋!
個葉嘉寶依然係喺度傻笑..." time's up,,佢地要上去了.. 走lu!
用呀媽去左m記食早餐,哈,好味道! |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 60 | »
|