今朝呀妹*唔開心呀...聽講係比人"what"! 吼...賤人,蝦我個妹!!! 未死過呀??!!! 最好唔好比我見到佢添呀!
maths frist....抄抄抄...同東菇傾偈!
小息,,,去左搵群燕佢地..哈,好開心呀,可以再見番佢地! 無lala又會喺四樓見到呀妹*架呢...之後佢拖左我落去..斷喇隻手!哈哈! 之後落到去同winnie兄講左幾句野就上番去lu!
eng文..mrs heys...佢講完一大輪野就照書讀,,前面岩岩有條友"姐"住我..good! 釣車釣到傻! 之後轉堂,訓教,訓左成兩個字miss woo先黎喎,太好喇!
chem...喺度睇側田隻碟..令令! 之後發吽哣+同makmak,東菇傾偈!
lunch...好煩lor..d人!跟住晒! 食飯都食得唔開心! 之後搵番我個winnie兄喇!哈哈! 維少過黎同我地講野...講番星期6 d野! 梗幫你la..維細佬! 見到呀妹*pk... 唔事嘛?好驚佢損手損腳! 仲有,佢p之前撓住左winnie兄隻手....兄弟??唉~~哈哈! 又比我見到d人抽水喇!賤人!!!!! 係都唔好搞冰雲la...頂佢個肺,,我個妹都係呀,,仲有筠筠添呀!
佛學...傾偈!! 睬法師都傻!
中文,做左幾樣野...
放學,同winnie兄,冰雲,仲有呀囡去左m記! 之後劉芷熹同梁賢心都黎埋! 仲有大佬盈同冼冼呀妹佢地... 我又同冼冼呀妹講佢個新代子喇,哈哈,激到佢丫~ 就係咁..又比人打喇! 點解我成日都比人打架...?? 把口衰左d姐... 呀妹打打下我...唔知點解搞到我地兩個攬埋晒一舊..=..-" 勁野! 之後同筠筠返屋企lu!!
p.s. happy today 呀! 篇p.w.日記問我拎p.w.丫~
|