雨...下過不停... 又唔洗早會了,正! 企到腳都痺~~~ 不過今朝知無得上pe堂,,
之後見到[makmak],,諗住一齊返上去,,點知[所以呀妹]問我借錢..佢話聽日還比我喎.,,咁我咪話"= =好呀,你聽日黎我屋企喎..." 哈,你記住喎,岑素楨!!
bio,訓教...訓到差d唔知醒...
eng文..各人都為將來的miss woo而愁眉苦臉... 呵,點知miss 袁入左黎話miss woo無返耶,開心死! 點知好悶~ 係咁摷人地d櫃筒睇有咩書睇! 第二堂換來了..4d的班主任miss ng,,好人左~佢比我地個feel... 訓教! 小息,問[劉杰]拎番隻stephy~ 哈,終於番黎喇>3< 好掛住stephy呀~ 好似好多人都知我訓左教咁...=..="
p.e 留在雨天操場活動,同[牙冰]傾偈,佢個懶人..話想打波,但係又唔想郁.." 之後問佢玩唔玩我拍波,佢搶波(用籃球耶~) 點知我搶佢易到死,我企喺度拍佢都搶唔到... 之後佢叫[劉杰],,我同劉杰扮晒野... 特登比對方搶球..kaka..玩死[冰姐]了~
lunch...同[陳翠盈]玩互摑...very funny... [winnie]兄又玩埋一份,,玩玩下,,幾驚個小朋友喊呀...-.- 唉,我都唔想講...但係[曾兄]佢..唉,,同筠筠玩好了,點解仲要同埋呀妹*,,果時我同呀妹*玩緊架嘛~嗚嗚,咩都比佢搶晒!! 咩都無得玩=..="
佛學,,法師唔得閑教我地...採排呀~人地,,幾咁巴閉!
入hall.. 見到[grace]佢地成班喺後面坐,都唔知咩事... 之後再行上去搵個令位坐..哈哈,2b的女仔喺我地前面,而我[細佬]就喺我地果行,[winnie]....辛苦你喇...我都feel到你的痛楚.." 之後法師講左一大輪廢話先開始浴佛..見到[miss 謝]差d'扇'親..嚇到我-口-,, 之後到d班代表..無咩特別! 之後頒獎.. 再到重頭戲---抽獎! 先抽$50書卷.. kaka,抽到細檸呀,,我地成班勁high~ 超激動! 之後抽棋,,竟然抽唔到我地班...我地班出晒名鐘意捉棋..捉到比老師話都仲繼續... 之後抽$50百佳卷(法師出錢架喎~) 李江華中了... grace都中左(唔記得中咩lu) 之後抽老師..kaka,宋sir抽中了象棋!!恭喜晒~~^^ 之後派野..派野食同張卡...哦..原來grace佢地坐後面就係因為要派野! 呀3派我地果行,派到咁鬼慢...哈,串佢lor~咩事呀?!! 後面班男仔整碎晒d餅先傳,,賤格!!
放學,一行6人...2人一把'姐'仔.. 我果把無用到.. 我見到莊春花咪同佢講話不如拎我果把去la.. 佢又話唔洗,懶型咁,kaka..不過唔懶都型架la...呵呵! 之後喺m記門口..d人又唔入去喎,企喺度傾偈..." 之後咪又係入左去...睇相,唉..謝佩慈姣到丫....e~見到都想嘔! 之後拎比莊春花睇..kaka..同左佢地傾左陣偈..嘻,唔知果位金毛仲認唔認得我呢~? 之後走lu!
|