就算哭乾眼淚亦得不到他..
Let it Flow Let it Flow
I believe Love will flow

願這生也可因愛生存
願這生愛可保證不斷
yanwai
暱稱: 因為*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...
good
YO!
msn
TEST
文章分類
全部 (179)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 179
留言總數: 33
今日人氣: 9
累積人氣: 4832
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 28 日  星期五   雨天


浴佛! 愉快 分類: 未分類

雨...下過不停...        又唔洗早會了,正!  企到腳都痺~~~    不過今朝知無得上pe堂,,       之後見到[makmak],,諗住一齊返上去,,點知[所以呀妹]問我借錢..佢話聽日還比我喎.,,咁我咪話"= =好呀,你聽日黎我屋企喎..."   哈,你記住喎,岑素楨!!

bio,訓教...訓到差d唔知醒...

eng文..各人都為將來的miss woo而愁眉苦臉...   呵,點知miss 袁入左黎話miss woo無返耶,開心死!   點知好悶~   係咁摷人地d櫃筒睇有咩書睇!   第二堂換來了..4d的班主任miss ng,,好人左~佢比我地個feel...    訓教!     小息,問[劉杰]拎番隻stephy~   哈,終於番黎喇>3< 好掛住stephy呀~  好似好多人都知我訓左教咁...=..="

p.e 留在雨天操場活動,同[牙冰]傾偈,佢個懶人..話想打波,但係又唔想郁.."   之後問佢玩唔玩我拍波,佢搶波(用籃球耶~)   點知我搶佢易到死,我企喺度拍佢都搶唔到...  之後佢叫[劉杰],,我同劉杰扮晒野...  特登比對方搶球..kaka..玩死[冰姐]了~

lunch...同[陳翠盈]玩互摑...very funny...  [winnie]兄又玩埋一份,,玩玩下,,幾驚個小朋友喊呀...-.-   唉,我都唔想講...但係[曾兄]佢..唉,,同筠筠玩好了,點解仲要同埋呀妹*,,果時我同呀妹*玩緊架嘛~嗚嗚,咩都比佢搶晒!!   咩都無得玩=..="

佛學,,法師唔得閑教我地...採排呀~人地,,幾咁巴閉!

入hall.. 見到[grace]佢地成班喺後面坐,都唔知咩事...  之後再行上去搵個令位坐..哈哈,2b的女仔喺我地前面,而我[細佬]就喺我地果行,[winnie]....辛苦你喇...我都feel到你的痛楚.."   之後法師講左一大輪廢話先開始浴佛..見到[miss 謝]差d'扇'親..嚇到我-口-,,  之後到d班代表..無咩特別!   之後頒獎..  再到重頭戲---抽獎! 先抽$50書卷.. kaka,抽到細檸呀,,我地成班勁high~ 超激動!   之後抽棋,,竟然抽唔到我地班...我地班出晒名鐘意捉棋..捉到比老師話都仲繼續...  之後抽$50百佳卷(法師出錢架喎~) 李江華中了...   grace都中左(唔記得中咩lu)  之後抽老師..kaka,宋sir抽中了象棋!!恭喜晒~~^^    之後派野..派野食同張卡...哦..原來grace佢地坐後面就係因為要派野!  呀3派我地果行,派到咁鬼慢...哈,串佢lor~咩事呀?!!   後面班男仔整碎晒d餅先傳,,賤格!!

放學,一行6人...2人一把'姐'仔.. 我果把無用到..  我見到莊春花咪同佢講話不如拎我果把去la.. 佢又話唔洗,懶型咁,kaka..不過唔懶都型架la...呵呵!   之後喺m記門口..d人又唔入去喎,企喺度傾偈..."  之後咪又係入左去...睇相,唉..謝佩慈姣到丫....e~見到都想嘔!   之後拎比莊春花睇..kaka..同左佢地傾左陣偈..嘻,唔知果位金毛仲認唔認得我呢~?    之後走lu!



2006 年 4 月 27 日  星期四   雨天


day2 愉快 分類: 未分類

日日都落狗屎= =

eng文.真係釣魚釣足2堂...無計!

chem...望黎望去...總之我係唔會再聽chem....放產假la..你!

maths,,shit佢,,佢d豬腩肉,88肉同''加拿大''毛呀!!!

phys..笑死我喇~sun sir!

中文...dict..成班出晒貓..咁滯!   之後果堂作文....果個黎sir又係度賣弄文彩~~fuck you!



2006 年 4 月 26 日  星期三   雨天


手球! 愉快 分類: 未分類

嘩,落狗屎呀...   超大的說,點練波...唔係我第1次練就搞d咁既野下話??!

中文..miss謝無返..  又搵番果個黎sir...果個屎忽窿丫嘛!   miss謝"走"之前交帶落要喺果2堂作文...  我諗,無咩人會真正咁作!

phys...派大卷了,派之前又講mc..和makmak訓了,比sun sir話醒左...   噢shit,得 10/60   姐係得  30/100 la..  勁到咇屎!

bio,哈,還好,合格,大卷  23/60   總分 53/100  同肥珈同分耶,呵呵!

t.t.   32/60    同karmen大佬...哈,唉,白痴架佢!  無lala話我唔開心..安撫我...kka,笑死!

放學,換3,出前場,做熱身,之後開始練...好難,好難.... 多謝葉旺教我...^^  但係真係好難..比d時間我,練多幾次會好d...  不過而家真係好廢!  激廢...   廢..廢..廢..廢..廢....   shit!

同埋我想講...唔好當我打左好耐咁la...第1曰練咋,咩都唔識!   再係咁我會打得更辛苦!

放學同左呀3去m記...無了!

P.S. 呢派覺得維令仔左...可能係因為佢剪左頭髮la...清爽好多!!  無以前咁怪!ka