| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 10 日 星期一  |
test  |
分類: 未分類 |
今日test佛學同chem,,
佛學就作左唔夠5分鐘,訓lu,,,唔理喇!
chem..又作左一陣,,比佛學耐一點點! 又訓過,,訓下醒下咁,,放左2,3次喇..都仲訓得着,勁!
|
2006 年 4 月 7 日 星期五  |
SHIT!  |
分類: 未分類 |
今日測maths同eng文!
eng,第一科喺課室test,好野,做左唔知幾耐,總之作晒d野落份卷度就訓左la..!
唉..點解我d數搞成咁...f.3果時都好地地! 而家..謝佩慈,,多謝你!!!

之後返左屋企,,嘩..細佬帶左3條友返屋企,,林子豪,顏少同果個香港繽紛壇主... 之後我求其咁食左d野..上左陣網,哈哈,呀廷覆番我e-mail喇~~!>< 之後獨自出發去西蓓屋企! 去到佢樓下,,佢落黎接我上去... 上到去..個個都好似懶到就黎死得咁,,soso當然係用d善意既眼神望我la..但係呀3就..都係咁,,啤住晒!=..-" 之後喺度睇回到未來,,連續集都睇埋! 其實佢地想睇埋第3集架...無時間咋..."
之後同soso,呀3搭車去青衣體育館...去到等左一陣,就見到2個喇..同soso,呀3玩波!哈哈,又轉又咩咁!真係丫...我一見到籃球就發晒癲.... 之後陪soso去跑步,熱身嘛~ 再之後miss chau黎到喇! 比賽差不多開始喇,對既係獅子狗,,唔係,係獅子會! 我就陪左呀3去計分...我同呀3一樣,,睇睇下都無眼睇落去喇...廢到丫..籃板球又傳比敵人,,有d就好似發緊夢咁..唉! 之後31比16輸左.... 上番看台,見到miss chau把姐..哈,即拎去比佢la..! 之後見到鍾sir..未見過佢唔戴超,,仲有,,發覺佢個頭今日特別地光!! |
2006 年 4 月 4 日 星期二  |
生日快樂!  |
分類: 未分類 |
今日依然係咁比人搞我個頭lor....我真係唔鬼gel喇! 雖然gel左都好似唔多覺眼!...
phys,我都唔記左做d咩lu! bio,過去...勁快夠鐘!
chem...miss袁比我地自修,,又有幾多人真係自修架呢?? 我就訓左教喇~哈哈,訓左堂幾,超正呀! 唔知醒既原因係咪因為makmak同東菇玩sos玩得high得滯嘈醒我呢....哈哈!
maths,謝佩慈教左堂幾數..又比我地自修,,玩到癲左lu!!
lunch,搵winnie...and then...玩!
eng...入hall!依然係我地班最遲,,仲要大搖大擺咁行入去... 入到去,,要睇野...對唔住,我地班d人睇左唔知有冇5分鐘都已經訓左半班!而我...哈,,訓着左lu! 之後又要分組討論!同6蚊佢地,,,討討下..miss張比d朱古力我地..超好人呀..我地唔係佢教佢都比! 當然,,佢果組d野正好多la...呵!
放學...汗流浹背呀!!!
生日快樂,黃貞!! |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 60 | »
|