早會果時..突然見到個趙妙蟬..佢個look..好得! 成個空姐咁!
中文堂...做d類似會考卷5既野...做左成兩堂..無奈!
小息,落左去借隻側田比牙冰!
phys...sun sir教左陣書....之後仲有堂幾時間叫我地做番d功課!
小息,,搵d f.5影相.... 聽日最後一日喇...要影多d先得!
bio,,陳其香叫我地溫書... 我就同小珈,佩ling,燒賣佢地玩!!呵呵~ 佩ling又話想去踩冰喇~哈哈! 我都好想! 但係小珈話要踩單車bor.. 唔知佢地喇~拗完先la..哈哈!
lunch,買m記返去食! 差唔多食完果時無lala呀妹*過左黎搣我塊面!無奈.. 之後咪又搵winnie lor... 唉..我地輪落到要偷坑渠蓋.." 講笑姐..其實係拎番個鐡校章.. 哈哈,winnie兄好大力呀下,我都唔弱!!!呵~真係要搵日同佢拗一拗先得喇!

t.t. 王孔鳳無返bor...so司徒代堂!無野做...訓左教! 第2堂,果個吳煒崗代..我訓左陣先知佢黎左...條友勁白痴lor..! 第3堂,鄭劍輝...karmen話條友好 也母 型...
放學!落到去呀妹*搵我黎做擋箭牌.."哈哈,驚佢咩..傻妹!
又去了m記...之後走lu!
P.S. 我真係傻...明知佢都走左咁耐...點解仲要問自己,,佢而家做緊咩... 我諗...短期內我係絕對唔會鍾意第2個男仔架... (想你,如今想你,懷念昨天的一切) |