唉~又返學...最開心都係有得見d fd!呵呵~
今日又輪到謝佩慈睇...佢收冷氣費同班會費...嘩,我,makmak同東菇都無錢耶..好在makmak有林燕救,,我有makmak救,東菇有葉子豪救!!
中文堂...又講果一課,好悶,不過呢2堂過得ko快!
maths...唔記得發生d咩事....但係同makmak同東菇傻笑,笑到收唔到聲!
bio,過左去..訓得好少時間...完全係睡眠不足lor,,想訓多d都唔得!
phy...做2張工作紙就過左喇...
lunch.無lala有雨落..所以留左喺學校食!點知果d雨只係過雲的.... 之後打鐘,上左2樓搵佢地,點知只係見到維..同佢傾左陣計,佢話傻win佢地唔知去左邊,總之唔會喺下面,搞到我無落到去..喺1樓同維傾偈,,之後傾傾下我話要落去,佢先肯落... 我同佢講,如果落去見到winnie你就死!! 點知落到去真係見到winnie,pk維丫! 哼,下次先搵你算帳!! 仲有呀,2b果個好肥既小朋友既然叫我做'邊個邊個',,跟住岑素楨又無lala摑我喎,勁無奈lor..都唔知係咪我個妹黎架! 之後又比芬姐摑,嘩..睇唔出,人仔細細,,大力成咁..= =好痛呀....
t.t. 3堂抄野抄到手都痺~~
放學.....無同到你放學,,對不起筠筠! 有野應承左兄弟做嘛....下次唔會!! 不過比我知道原來你都會...嘻嘻,唔講喇~心照! 之後搵唔到冰雲...陪左陳翠盈一陣,,又出去搵'張小君'(唔記得左佢咩名了)傾偈... 之後等到winnie了...去了m記,渾吉了一場!!
p.s. winnie今日唔戴眼鏡,好像是比刻意破壞了..."
|