| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 22 日 星期六  |
good...  |
分類: 未分類 |
唉...今日終於無出到街喇....出左咁多日!
攰攰呀,+埋琴日真係元氣中傷...哈,不過琴日真係好正!!
哈,今晚套老馮日記好好笑,同細佬笑爆肚喇~差d...."

今晚堂弟,堂妹黎左訓... 無lala肥珈打黎,聽到佢地把聲又話得意...收皮吧!!= =
|
2006 年 4 月 21 日 星期五  |
BBQ  |
分類: 未分類 |
|
今朝6點幾就起左身喇,洗頭! 汁野,琴日一d野都無汁到!
之後搭車去青衣城,去到pk門口..一個人都無..咪坐喺出面等lor..見到莫嘉豪了,之後佩ling,makmak,細檸同林燕,燒賣,小菊! 幾個人入左去買炭,杯,碟果d... 又買多幾包雞翼呀,咩扒果d... 哈哈,細檸話makmak同土匪似新婚夫婦! 出到去,燒賣又話咩搞到肥珈唔去得!燒賣勁內疚~~
之後搭地鐡去筲箕灣,架地鐡震左一震,之後佩ling同細檸一齊聽到d喊聲..仲要好淒厲果隻...聰明既人都知咩事la..." 之後搭van仔去石澳... 去到就搵爐,有條友勁話某爐,咪坐定晒lor..$20租張檯..=..=" 好便宜喎!!!!!! 之後留低2位"俊男"幫我地透爐! 我地d女仔去晒d鋪頭睇野...kaka,同佩ling,makmak一人買左一條沙灘褲..好短呀.. 3個都揀深深地既藍色,因為淺色得滯會透.."kaka 之後燒野食,,燒燒下,勁多蜜蜂喺我地周圍兜黎兜去...妖,好煩呀! 佩ling不停地尖叫... d蜜蜂專搵汽水..之後降落!勁多汽水係唔飲得lor... 之後同makmak出去影相,哈,又同細檸影,細檸真係好得意呀>< 之後返左去一陣,就同細檸,燒賣出去,哈,好白痴呀我地,喺度掘窿,掘左架飛機出黎,,有埋位坐添,kaka 之後叫makmak出黎幫架飛機影相! 跟住同細檸,燒賣,土匪出海濕水了...只不過係濕左半身! 之後唔知點又同佢地出左去...土匪勁衰呀!喺度cake人,搞到燒賣死左..." 之後我諗住整土匪,點知我自己跌親...濕晒! 之後又玩浪,d浪一黎就跳起,哈,好正!細檸見到d人玩果d吹氣艇玩得咁開心,又想租! 這時候,大口來了! 之後同佩ling睇泳衣,=..=" 我同佢都買左.. 佩ling同林燕好屎忽呀,無lala話我..某地方大.." 仲話什麼大峽谷=..=" 啊~~痴了線嗎! 又話我平時收收埋埋,屎忽丫! 仲係咁睇..妖><" 跟住同燒賣出左去行左陣,行完就見到細檸,同佢地等肥珈,因為佢黎得喇>< 哈哈,等完就玩過! 之後同makmak燒豬扒... 見到d比堅尼鬼妹..=.,=" 流晒鼻血呀!!kaka... 同makmak燒,又無炭,d火又唔起!簡直係無火煮食! 見到隔離有個女仔露屎忽罅..e..好核突,不過相信佢係突登既... 之後搞掂塊豬扒出去,,見到細檸佢地已經租了艇,我同小菊上左去..d浪沖埋黎果時好正呀!勁驚,但係好正!細檸同土匪喺旁面磅住!呢浪埋黎架艇打直無事..一打橫就...嘩~~~~反艇,個鼻好痛呀!!細檸..唔知點形容佢,,但係總之好man,"大英雄細檸" 之後又玩多次,佢地2個推住我地出去,喺架艇度會覺得好深,但係其實只係好淺,,d浪係唔會停架,,隻艇都會轉...so,又反過...仲搞到上極都上唔到黎添,咳咳,好辛苦呀!!T^T makmak走先呀~~~嗚嗚!不要走~ 之後我磅喺架艇,肥珈同燒賣上艇,喺我英明領導下..架艇無反到!kakaa 個個都換3,汁野! 我同肥珈,燒賣換3....入去果時個天仲光..點知我地3個換好晒d 3,,天都黑齊! 之後汁野走人! 搭van仔...成車除左3個鬼仔嘈嘈閉之外,我地成班訓晒! 落車後肥珈不停地望住d鬼仔講so handsome =..=" 有個鬼仔無着鞋添..." 之後搭地鐡,有幾個訓死左!我無..因為企左喺度! 之後返歸,online,食飯,沖涼,,噢~正呀!攰死,訓教!
人呀:makmak,佩ling,肥珈,林燕,小菊,燒賣,因為,細檸,土匪,大口! "細檸大英雄"呀!! |
2006 年 4 月 20 日 星期四  |
買野!  |
分類: 未分類 |
今朝終於都比平日訓晏左,訓到1點幾... 以為唔洗出街la....終於都,點知又要去買聽日bbq d 野!
出到去長發,makmak又話d男仔唔肯出....話長發d野貴...要去荃灣先肯出! 之後等埋燒賣就出左荃灣... 出到去行左陣,就會合d男仔...細檸,土匪同大口! 之後去d凍肉果d買扒呀~丸呀~果d! 之後小珈都黎左,我同燒賣去接佢! 小珈一黎就話細檸,kaka..白痴的!
買之前仲行黎行去...細檸佢地見到d酒樓有得打邊爐...仲話不如打邊爐算,唔好搞咁多野... 不過個個都話佩ling唔會肯過我地!
之後就歸家了... |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 60 | »
|