今日小珈生日!!生日快樂喔~~
一早同makmak,小谷上佢屋企比左個驚喜佢...kaka..佢一開門,,個樣好笑到丫~ka,佢唔知我地上黎,所以...kaka! 之後食蛋糕~ 食先就出左去,小谷要去圖書館..我地去等佢...等完就去青衣城...既廁所,咁就見到心姐... so交番小珈比心姐!!ka..
之後我搭地鐡去大窩口搵傻win,約左佢打籃球,,仲有佢個補習呀sir...未見過面架!! 去到咪同果位人兄傾下偈咁lor,,,唔錯,ka! 好正呀,玩射key,,我win了...kaaa!
之後上左傻win家,,他的媽媽十分好人!! 好正!
最後...回家了! |