就算哭乾眼淚亦得不到他..
Let it Flow Let it Flow
I believe Love will flow

願這生也可因愛生存
願這生愛可保證不斷
yanwai
暱稱: 因為*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...
good
YO!
msn
TEST
文章分類
全部 (179)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 179
留言總數: 33
今日人氣: 6
累積人氣: 4862
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 1 日  星期六   晴天


生日快樂! 愉快 分類: 未分類

呵呵,今日係3兄弟一齊出街既日子!

今日維約左我同winnie兄陪佢買禮物比佢個緯緯!   我一見到佢,,我就係咁串佢...唔好意思呀~兄弟! 忍唔到口!    搭緊車去葵芳果時...比我見到梁穎琪...都係咁令女~佢!   個死仔又要攞左我個袋黎"咩"!

去到葵芳,條友話肚餓,去食野..要我請食,佢請飲!   後尾winnie兄打黎,,未食晒就上左去lu,,廢是佢等la!   之後搭地鐡出mk...維喺度昅女 ..你唔好唔記得我地出黎既目的好bor!!

出到去...維就開始睇野喇!  佢要買好多野,,有生日卡,鏡,蛋糕同手鐲...好鬼貴呀~d野++埋埋!   呢隻仔真係唔話得~對佢女朋友!    之後我又買左個袋!

跟住返長康買蛋糕,,買完就去長亨...要等果個葉娜拎個蛋糕上去!等左勁耐!    之後我地落番去樓下,維同佢個緯緯傾電話...   我就同winnie兄吹水,,佢個冰雲玩野,,因為今日愚人節,哈!    之後我都打電話玩d人,係咁講我愛你!   第1個打左比所以,第2個呀妹*,第3個冰雲,第4個筠筠,第5個呀3!    哈哈,真係好q無聊,,,玩完佢地之後又要同佢地傾一陣!    傾得最開心都係呀妹*果個...哈哈,佢話因為整日假佢,跟住我咪話因為點會假你呢?佢最錫果個係你bor,哈哈!    喺我傾緊電話既同時,,維係度影相...我發現佢真係好得鐘意影風景架bor!

之後買雞蛋仔果個d食..  嘩,佢地丫...  再買密瓜奶飲.. 嘩,我地丫!   3個人就係咁將d野食黎食去,飲黎飲去...哈!

P.S. 4月1真係多野,,,又呀嫂生日,又係愚人節...同埋,張國榮死忌,,,"

呀嫂,生日快樂!



2006 年 3 月 31 日  星期五   晴天


打波! 愉快 分類: 未分類

一返到屋企,,就默默地等我既細佬(我比較喜歡叫細妹)嘻嘻!

好la..等到喇,,叫佢去打波la...佢又話要睇埋"茶是故鄉濃"先...咁睇完la...搵埋d 3庫鞋襪比佢!

之後落去,哈哈,狀態很差!    之後打打下,,上次果d o靚仔又黎左!  之後又鬥波!點都係我地win la,,哈哈!

之後去買汽水飲...咁就無左10蚊喇..嗚嗚!



生日快樂! 愉快 分類: 未分類

bio,過左去...抄歌詞!  之後好悶...訓教又訓唔着...都幾pk架!

eng文...  又講番作文d野...,唉,如果miss woo可以講多d題外話就好喇,,咁就唔洗咁眼訓!

p.e. 考跳舞喇! 7個人一組,,同makmak佢地!  我地總共練左4次就正式開始喇!   將軍大人猜輸左...我地第一組考=..-"   跳...考完喇!   嘩,攰死了!好熱~   之後睇人地考,,牙冰佢地跳得超齊呀!勁到丫!    等d人跳晒,去睇分,,嘩,我有9/10分呀!!  牙冰同紫媚10分添呀,超勁!   miss chau比得好鬆呀~d分!   不過佢話佩ling跳緊果時唔好嗌lor...會影響人,,搞到佩ling得4分!   小珈完全唔識跳都有5分!

lunch la...上到去又無門口入...6蚊話條鎖匙喺葉子豪度...點知又搵唔到佢,咪唯有問林燕借住錢先lor..唔該晒,燕燕!    嘩,今餐真豐富,,有唔知咩食,又有熱狗,有埋mousse添,哈哈,再+多包蘋果綠添!仲唔滿足咩!!呵~    之後搵winnie兄佢地,哈,唔講喇,,總之又係開心野黎la!   上到課室,以為邊個坐喺我個位.. ,群燕呀!!!超開心,我地一見到就即刻攬攬喇,,哈,一見如故呀!!好開心架~真係!可能係我以為以後再見唔到佢掛....哈哈!

佛學...汁櫃筒,汁左超耐...之後整下d無聊野咁,,就訓教喇,,真係由頭訓到落尾!   法師竟然唔話我地...有古怪!!

周會,聽個人講濫用藥物果d,哈哈,幾好笑架喎都!  肥珈都唔知做咩,一路聽佢就一路打我隻腳,痺晒!   後尾仲唉落我度,,好重呀!!><

之後走lu,,又去了m記!  買左杯雪糕,,同呀3講記得星期一早d到,,點知佢話要跳舞呀....唉!

goodbye

柿柿,生日快樂!