| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 1 日 星期六  |
生日快樂!  |
分類: 未分類 |
呵呵,今日係3兄弟一齊出街既日子!
今日維約左我同winnie兄陪佢買禮物比佢個緯緯! 我一見到佢,,我就係咁串佢...唔好意思呀~兄弟! 忍唔到口! 搭緊車去葵芳果時...比我見到梁穎琪...都係咁令女~佢! 個死仔又要攞左我個袋黎"咩"!
去到葵芳,條友話肚餓,去食野..要我請食,佢請飲! 後尾winnie兄打黎,,未食晒就上左去lu,,廢是佢等la! 之後搭地鐡出mk...維喺度昅女
..你唔好唔記得我地出黎既目的好bor!!
出到去...維就開始睇野喇! 佢要買好多野,,有生日卡,鏡,蛋糕同手鐲...好鬼貴呀~d野++埋埋! 呢隻仔真係唔話得~對佢女朋友! 之後我又買左個袋!
跟住返長康買蛋糕,,買完就去長亨...要等果個葉娜拎個蛋糕上去!等左勁耐! 之後我地落番去樓下,維同佢個緯緯傾電話... 我就同winnie兄吹水,,佢個冰雲玩野,,因為今日愚人節,哈! 之後我都打電話玩d人,係咁講我愛你! 第1個打左比所以,第2個呀妹*,第3個冰雲,第4個筠筠,第5個呀3! 哈哈,真係好q無聊,,,玩完佢地之後又要同佢地傾一陣! 傾得最開心都係呀妹*果個...哈哈,佢話因為整日假佢,跟住我咪話因為點會假你呢?佢最錫果個係你bor,哈哈! 喺我傾緊電話既同時,,維係度影相...我發現佢真係好得鐘意影風景架bor!
之後買雞蛋仔果個d食.. 嘩,佢地丫... 再買密瓜奶飲.. 嘩,我地丫! 3個人就係咁將d野食黎食去,飲黎飲去...哈!
P.S. 4月1真係多野,,,又呀嫂生日,又係愚人節...同埋,張國榮死忌,,,"
呀嫂,生日快樂!
|
2006 年 3 月 31 日 星期五  |
打波!  |
分類: 未分類 |
一返到屋企,,就默默地等我既細佬(我比較喜歡叫細妹)嘻嘻!
好la..等到喇,,叫佢去打波la...佢又話要睇埋"茶是故鄉濃"先...咁睇完la...搵埋d 3庫鞋襪比佢!
之後落去,哈哈,狀態很差! 之後打打下,,上次果d o靚仔又黎左! 之後又鬥波!點都係我地win la,,哈哈!
之後去買汽水飲...咁就無左10蚊喇..嗚嗚! |
生日快樂!  |
分類: 未分類 |
bio,過左去...抄歌詞! 之後好悶...訓教又訓唔着...都幾pk架!
eng文... 又講番作文d野...,唉,如果miss woo可以講多d題外話就好喇,,咁就唔洗咁眼訓!
p.e. 考跳舞喇! 7個人一組,,同makmak佢地! 我地總共練左4次就正式開始喇! 將軍大人猜輸左...我地第一組考=..-" 跳...考完喇! 嘩,攰死了!好熱~ 之後睇人地考,,牙冰佢地跳得超齊呀!勁到丫! 等d人跳晒,去睇分,,嘩,我有9/10分呀!! 牙冰同紫媚10分添呀,超勁! miss chau比得好鬆呀~d分! 不過佢話佩ling跳緊果時唔好嗌lor...會影響人,,搞到佩ling得4分! 小珈完全唔識跳都有5分!
lunch la...上到去又無門口入...6蚊話條鎖匙喺葉子豪度...點知又搵唔到佢,咪唯有問林燕借住錢先lor..唔該晒,燕燕! 嘩,今餐真豐富,,有唔知咩食,又有熱狗,有埋mousse添,哈哈,再+多包蘋果綠添!仲唔滿足咩!!呵~ 之後搵winnie兄佢地,哈,唔講喇,,總之又係開心野黎la! 上到課室,以為邊個坐喺我個位..
,群燕呀!!!超開心,我地一見到就即刻攬攬喇,,哈,一見如故呀!!好開心架~真係!可能係我以為以後再見唔到佢掛....哈哈!
佛學...汁櫃筒,汁左超耐...之後整下d無聊野咁,,就訓教喇,,真係由頭訓到落尾! 法師竟然唔話我地...有古怪!!
周會,聽個人講濫用藥物果d,哈哈,幾好笑架喎都! 肥珈都唔知做咩,一路聽佢就一路打我隻腳,痺晒! 後尾仲唉落我度,,好重呀!!><
之後走lu,,又去了m記! 買左杯雪糕,,同呀3講記得星期一早d到,,點知佢話要跳舞呀....唉!
goodbye
柿柿,生日快樂! |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 60 | »
|